Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни - відеокоментар експерта
Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У п'ятому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- чому важливо мати збірну “візитку” вашої цілі ,
- які інструменти громада може залучити,
- на чому акцентувати увагу під час підготовки інформації для різних каналів.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Share the news:
23 May 2025
90% громад потребують фінансової та фахової...
Більше 70 українських громад протягом тижня взяли участь в дослідженні аналітичного центру DiXi Group щодо...
23 May 2025
Відбулася прем’єра відеоблогу «Пліч-о-пліч» з Андрієм Бєдняковим
Відбулася прем’єра відеоблогу «Пліч-о-пліч» з...
У межах проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» стартував відеоблог «Пліч-о-пліч». Його ведучий — амбасадор проєкту...
23 May 2025
«Євроінтеграційне навчання для українських...
Уже з понеділка представники восьми українських областей – Запорізької, Рівненської, Тернопільської, Харківської,...
23 May 2025
Ivano-Frankivsk and Luleå have become partner cities: agreement signed in Sweden
Ivano-Frankivsk and Luleå have become partner...
Within the framework of the Swedish-Ukrainian Municipal Partnership Forum, on May 20, 2025, Ivano-Frankivsk (Ukraine)...