Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

18 грудня 2025

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...

Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...

18 грудня 2025

Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій

Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій

Avfall Sverige та SALAR International оголошують вакансію Координатор (-ка)  з комунікацій до програм «WM4U:...

17 грудня 2025

Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо місцевого самоврядування в умовах війни та окупації

Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо...

17 грудня 2025 року Верховна Рада України прийняла Постанову про Заяву до Дня місцевого самоврядування в Україні в...

17 грудня 2025

Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос

Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос

  Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...