Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

15 грудня 2025

Перспективи для розвитку законодавства про службу в органах місцевого самоврядування

Перспективи для розвитку законодавства про...

На рівні держави й громад як під час війни, так і в мирному часі мають ефективно функціонувати управлінські апарати,...

15 грудня 2025

«Супермаркет професій». Як у Чернігові навколо профорієнтації обʼєдналися профтех, бізнес і влада

«Супермаркет професій». Як у Чернігові навколо...

VR-окуляри для майбутніх машиністів поїздів залізничної дороги; агростанція, на якій можна спробувати виростити...

15 грудня 2025

Прифронтові території отримали офіційний статус: держава змінює регіональну політику з урахуванням безпеки

Прифронтові території отримали офіційний...

В Україні вперше на офіційному рівні визначено поняття прифронтових територій. Кабінет Міністрів України вніс...

15 грудня 2025

Фортеця у руїнах. Начальник Гуляйпільської ВА – про евакуацію-лотерею, людей у підвалах і ціну, яку платить місто за захист України

Фортеця у руїнах. Начальник Гуляйпільської ВА –...

Начальник Гуляйпільської міської військової адміністрації Сергій Ярмак про складності евакуації, цілковите знищення...