Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

19 грудня 2025

Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris

Планування відновлення на місцях: як працюють...

Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...

19 грудня 2025

Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади

Бориславська міська рада затвердила новий...

Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...

19 грудня 2025

Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік

Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...

ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...

19 грудня 2025