Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

19 грудня 2025

Освіта без барʼєрів: виклики та поступ громад у створенні інклюзивного освітнього середовища

Освіта без барʼєрів: виклики та поступ громад у...

Матеріал підготовлений на основі пілотування програми менторської підтримки для шкільних педагогічних...

18 грудня 2025

Проєкт U-RESTORE розпочав відбір 12 громад у Житомирській та Дніпропетровській областях для проєктів відновлення

Проєкт U-RESTORE розпочав відбір 12 громад у...

  Проєкт «Підтримка відновлення України для забезпечення прозорості, взаємодії, стійкості та розширення...

18 грудня 2025

У Тростянецькій громаді завершили перший в Україні проєкт зеленої реконструкції багатоквартирного будинку

У Тростянецькій громаді завершили перший в...

У Тростянці на Сумщині завершено унікальний для України проєкт зеленої реконструкції п’ятиповерхового житлового...

18 грудня 2025

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...

Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...