Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У другому відео мова йде про:
Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434
15 грудня 2025
Перспективи для розвитку законодавства про службу в органах місцевого самоврядування
Перспективи для розвитку законодавства про...
На рівні держави й громад як під час війни, так і в мирному часі мають ефективно функціонувати управлінські апарати,...
15 грудня 2025
«Супермаркет професій». Як у Чернігові навколо профорієнтації обʼєдналися профтех, бізнес і влада
«Супермаркет професій». Як у Чернігові навколо...
VR-окуляри для майбутніх машиністів поїздів залізничної дороги; агростанція, на якій можна спробувати виростити...
15 грудня 2025
Прифронтові території отримали офіційний...
В Україні вперше на офіційному рівні визначено поняття прифронтових територій. Кабінет Міністрів України вніс...
15 грудня 2025
Фортеця у руїнах. Начальник Гуляйпільської ВА –...
Начальник Гуляйпільської міської військової адміністрації Сергій Ярмак про складності евакуації, цілковите знищення...