Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Теги:

комунікації війна експертно DOBRE DOBRE комунікації

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

08 листопада 2024

21 листопада - тренінг «Окремі питання благодійної та гуманітарної допомоги, яка надається на користь територіальних громад»

21 листопада - тренінг «Окремі питання...

21 листопада о 10.30 розпочнеться тренінг на тему: «Окремі питання благодійної та гуманітарної допомоги, яка...

08 листопада 2024

Оновлення Положення про атестацію педагогічних працівників: основні зміни

Оновлення Положення про атестацію педагогічних...

Міністерство освіти і науки України оновило Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом від...

08 листопада 2024

Шполянська громада підтримує і розвиває своє волонтерське середовище

Шполянська громада підтримує і розвиває своє...

  У Шполянській громаді Черкаської області сотні людей долучаються до волонтерської допомоги переселенцям та...

08 листопада 2024

18 листопада - презентація результатів соціологічного дослідження щодо багаторівневого врядування в Україні

18 листопада - презентація результатів...

  18 листопада з 12:30 до 13:30 відбудеться презентація результатів восьмого всеукраїнського соціологічного...