З чого має складатися комунікація для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У третьому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
18 грудня 2025
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...
Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...
18 грудня 2025
Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій
Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій
Avfall Sverige та SALAR International оголошують вакансію Координатор (-ка) з комунікацій до програм «WM4U:...
17 грудня 2025
Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо місцевого самоврядування в умовах війни та окупації
Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо...
17 грудня 2025 року Верховна Рада України прийняла Постанову про Заяву до Дня місцевого самоврядування в Україні в...
17 грудня 2025
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...