Хто може доносити інформацію для залучення ресурсів у громаду. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У четвертому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Поділитися новиною:
19 листопада 2024
На Вінниччині обговорили, як втілити реформу профільної середньої освіти
На Вінниччині обговорили, як втілити реформу...
14 листопада у Вінниці відбулося громадське обговорення реформи профільної середньої освіти, яка передбачає вибір...
19 листопада 2024
Прогрес чи регрес? Як Європейська Комісія...
30 жовтня Європейська Комісія оприлюднила свій щорічний звіт про розширення ЄС, де було детально проаналізовано...
19 листопада 2024
МОП та Мінсоцполітики запускають освітню...
Для забезпечення якісного догляду за малюками та підтримки новоспечених батьків у 2019 році в Україні було...
19 листопада 2024
Магніт для інвестицій: як Жовківська громада створює привабливі умови для бізнесу
Магніт для інвестицій: як Жовківська громада...
Підприємництво та інвестиції є пріоритетним напрямком у стратегії розвитку Жовківської громади, яка розташована на...