Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Поділитися новиною:
28 червня 2025
У Дніпрі обговорили реформу управління публічними інвестиціями
У Дніпрі обговорили реформу управління...
27 червня у Дніпрі відбувся регіональний захід, присвячений впровадженню реформи управління публічними інвестиціями...
28 червня 2025
«Запитання-відповіді: реформа старшої профільної школи, формування мережі ЗЗСО - запис вебінару
«Запитання-відповіді: реформа старшої...
Швейцарсько-український проєкт DECIDE провів вебінар на тему: «Запитання-відповіді: реформа старшої профільної школи,...
27 червня 2025
Херсонщина та Черкащина — досвід партнерства, розвитку і спільного бренду
Херсонщина та Черкащина — досвід партнерства,...
На YouTube-каналі «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» вийшов новий епізод подкасту «Згуртовані»”. Це серія щирих розмов...
27 червня 2025
Як мрії учнів і учениць Коропської громади стали реальністю
Як мрії учнів і учениць Коропської громади...
У межах ініціативи «Громадський бюджет на дитячі мрії», що реалізується спільно громадою та...