Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Поділитися новиною:
17 липня 2025
Підтримка доступності адміністративних послуг: Програма Polaris оголосила 35 громад-партнерок
Підтримка доступності адміністративних послуг:...
Шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» оголосила результати...
17 липня 2025
«Пліч-о-пліч»: нові партнерства, нові горизонти згуртованих громад
«Пліч-о-пліч»: нові партнерства, нові горизонти...
Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» продовжує об’єднувати українські громади, створюючи живі мости...
17 липня 2025
П’ять років новому адмінтерустрою: реформа, що витримала найважчий іспит
П’ять років новому адмінтерустрою: реформа, що...
17 липня 2025 року минає п’ять років з моменту ухвалення Постанови Верховної Ради України «Про утворення та...
16 липня 2025
Національний діалог до 5-річчя нового...
21 липня 2025 року відбудеться Національний діалог «5 років нового територіального устрою України – виклики,...