Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Поділитися новиною:
29 квітня 2025
2 травня - вебінар «Співробітництво територіальних громад: форми і договори»
2 травня - вебінар «Співробітництво...
2 травня, о 14:00 розпочнеться вебінар від Швейцарського-українського проєкту DECIDE на тему: «Співробітництво...
29 квітня 2025
«Громади без кордонів»: Тернопільщина...
«Сьогодні міжнародне муніципальне партнерство — це не просто дипломатія на рівні громад. Це — нова інфраструктура...
29 квітня 2025
Розвиток співробітництва громад: законопроєкт рекомендований до другого читання
Розвиток співробітництва громад: законопроєкт...
29 квітня парламентський Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
29 квітня 2025
Законопроєкт про забезпечення законності в...
29 квітня парламентський Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...