Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Поділитися новиною:
26 вересня 2024
Бюджети громад 2025 – які пропозиції до...
26 вересня Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...
26 вересня 2024
В Офісі Президента розповіли про пріоритети регіональної політики на 2025 рік
В Офісі Президента розповіли про пріоритети...
Наступного року регіональна політика зосередиться на зміцненні обороноздатності країни та подоланні наслідків,...
26 вересня 2024
Як громади розвивають культуру та долають виклики в цій сфері — тези з брифінгу мерів
Як громади розвивають культуру та долають...
Культура — галузь, що часто залишається позбавленою належної уваги в суспільстві, особливо в умовах війни. Однак саме...
26 вересня 2024
Диджитальний перехід у культурі: чому це має хвилювати українців?
Диджитальний перехід у культурі: чому це має...
Cвіт невпинно диджиталізується, і вже ні для кого не є фантастичним той факт, що поруч зі звичайною реальністю існує...