Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
20 May 2025
МОН та Програма Polaris презентували оновлений Дашборд освітніх індикаторів
МОН та Програма Polaris презентували оновлений...
20 травня Міністерство освіти і науки України спільно з Програмою Polaris презентували оновлену версію Дашборду...
20 May 2025
Інтеграція податкових адміністративних послуг у ЦНАП: 28 травня - презентація полісі-пропозицій
Інтеграція податкових адміністративних послуг у...
28 травня 2025 року Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» проведе презентацію...
20 May 2025
Культура як рушій для розвитку та...
16 травня у Києві відбувся захід «Від ідеї до змін: старт впровадження грантової програми «Кластери Відродження»,...
20 May 2025
Реформа старшої профільної школи - відповіді на поширені запитання
Реформа старшої профільної школи - відповіді на...
Експерти Швейцарсько-українського проєкту DECIDE продовжують відповідати на поширені запитання про реформу старшої...