Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Share the news:
12 August 2025
Білоцерківський район посилює міжнародну...
Начальник Білоцерківської районної військової адміністрації Ірина Старенька провела офіційну зустріч із...
12 August 2025
Практичний порадник для голів громад: як розвивати освіту ефективно та без зайвих теорій
Практичний порадник для голів громад: як...
У громадах, де освіта працює як добре налаштований механізм, зростає все: від економіки до якості життя. Саме тому у...
12 August 2025
Навчальна платформа для керівників ЦНАП: стартує шостий набір
Навчальна платформа для керівників ЦНАП:...
Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» запрошує на навчання керівниць та...
11 August 2025
АРР Одеської області: інвестиції, стратегії та крафтові виробники як драйвери змін
АРР Одеської області: інвестиції, стратегії та...
Агенція регіонального розвитку Одеської області за перше півріччя 2025 року показала, що розвиток регіону — це не...