Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Share the news:
30 April 2025
«Пліч-о-пліч: згуртовані громади» у квітні: ще більше партнерств, допомоги та єдності
«Пліч-о-пліч: згуртовані громади» у квітні: ще...
У квітні в межах національного проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» ми ще раз переконалися: сила України — у...
30 April 2025
Можливості для громад: гранти на термомодернізацію лікарень
Можливості для громад: гранти на...
Громади мають можливість залучити грантове фінансування на термомодернізацію закладів охорони здоров’я в межах...
30 April 2025
Мінрозвитку розпочинає збір заявок від територіальних громад на участь в URC-2025
Мінрозвитку розпочинає збір заявок від...
Міністерство розвитку громад та територій України розпочинає публічний збір заявок від представників та представниць...
30 April 2025
Уряд затвердив розподіл 273,7 млн грн на шкільні автобуси
Уряд затвердив розподіл 273,7 млн грн на...
Кабінет Міністрів України затвердив додатковий розподіл державної субвенції місцевим бюджетам для придбання шкільних...