Одеський регіональний офіс Програми «U-LEAD з Європою» провів інформаційну сесію «Органи місцевого самоврядування і медіа: налагодження продуктивного діалогу».
Територіальні громади Одещини зможуть покращити свою інформаційну співпрацю з обласними і центральними ЗМІ, якщо звернуть увагу на нові формати, як от радіопередачі, налагодять стосунки зі спеціалізованими інформресурсами чи блогерами, а головне — зроблять свої контактні дані максимально доступними для журналістів. Про це йшлося під час інформаційної сесії «Органи місцевого самоврядування і медіа: налагодження продуктивного діалогу», яку вперше в області організував і провів Одеський регіональний офіс Програми «U-LEAD з Європою», передає Укрінформ.
Керівниця регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» Юлія Молодожен звернула увагу учасників і учасниць на те, що громадам важливо вчасно інформувати про свою діяльність як жителів, так і зовнішні цільові аудиторії, зокрема засоби масової інформації, потенційних інвесторів і туристів.
При цьому, за словами продюсерки Одеської філії телеканалу «Суспільне» Олени Кваші, інформація про життя громад і втілювані у них проєкти не конче мусять подаватися як сюжет вечірніх теленовин. Для цього є інші формати.
“Не всі речі, які відбуваються в громадах або ініціюються ними, є новиною в чистому вигляді. Існує інша форма роботи: програми суспільно-політичного характеру, радіомайданчики... Нам (одеській філії “Суспільного” - ред.) вдалося запустити телевізійну версію радіопрограми “Радіодень”. У нас є прояви в digital-просторі, і я вас закликаю брати участь, у тому числі, в цих проєктах”, - зазначила Олена Кваша.
Вона додала, що одеське “Суспільне” зацікавлене також у співпраці з метою створення програм для національних меншин області. Нині є передачі, які виходять болгарською, молдавською та гагаузькою мовами, а з наступного місяця планується дайджест, присвячений іншим національним громадам.
Головний редактор онлайн-видання «ІзбірКом» Валерій Болган дав кілька порад фахівцям, які опікуються в громадах питаннями комунікації зі ЗМІ. Він вважає, що для полегшення доступу журналістів до новин громад може вистачити навіть невеликих і начебто очевидних кроків: робити свої сайти впізнаваними; вести сторінки у соцмережах; не забувати ставити посилання з офіційного сайту громади на її акаунти в соцмережах і навпаки, у соцмережах - на сайти; розміщувати на сайті номери мобільних телефонів комунікаційників, які зможуть відповісти на питання журналістів або, у разі потреби, знайти спікера.
Серед інструментів зв’язку з обласними медіа він нагадав про електронну розсилку, але попередив, що з цим треба бути обережними і не завалювати скриньки журналістів непотрібною інформацією, щоб не опинитися у переліку спамерів.
Він висловив також побажання про створення спільного агрегатора, на який потрапляли б новини з сайтів усіх громад, а також про спільну групу у соцмережі для громад і представників медіа.
З розповідей представників громад — Анни Рибіцької (Балтська міська рада), Павла Осматескула (Старокозацька сільська рада), Дар’ї Ісаєвої (Авангардівська селищна рада) - випливало, що в них відбувається активне спілкування з мешканцями через соціальні мережі Фейсбук, Інстаграм, Телеграм, Вайбер. Але, як зауважив ще один спікер, головний редактор газети «Наддністрянська правда» Віталій Добровольський, не варто нехтувати і традиційними друкованими ЗМІ, до яких звикли громадяни середнього і старшого віку. Такі люди, зазначив він, більше довіряють газетам, а крім того, можуть знайти там аналітику, якої в електронних медіа нині бракує.
Наостанок Юлія Молодожен закликала комунікаційників до прозорості і зрозумілості дій, а також до готовності відверто і вичерпно відповідати на запитання журналістів — заради позитивного іміджу і об’єктивного висвітлення життя громад Одещини.
26 грудня 2024
Детальний чи загальний регламент місцевої ради:...
Уявіть собі громаду, де прийняття рішень ради затягується на місяці, а мешканці не розуміють, за якими правилами...
26 грудня 2024
Розширення ЦНАПу та придбання нового сміттєвоза: учасники конкурсу Громада на всі 100
Розширення ЦНАПу та придбання нового...
10 листопада завершилося голосування та вибір 40 фіналістів серед територіальних громад, які подалися на конкурс...
26 грудня 2024
Партнерство і співпраця влади і бізнесу на місцевому рівні – запорука успішного розвитку громад
Партнерство і співпраця влади і бізнесу на...
Деякі соціально-психологічні аспекти взаємодії місцевої влади та бізнесу Територіальні громади в Україні...
26 грудня 2024
Антикорупційний потенціал ОМС: чому він важливий для відбудови і як його підсилити?
Антикорупційний потенціал ОМС: чому він...
Авторка: Олександра Койдель, зовнішня експертка Програми "U-LEAD з Європою" Довгострокове відновлення України...