Як громадам налагодити співпрацю зі ЗМІ - про це говорили на Одещині

Одеський регіональний офіс Програми «U-LEAD з Європою» провів інформаційну сесію «Органи місцевого самоврядування і медіа: налагодження продуктивного діалогу».

Територіальні громади Одещини зможуть покращити свою інформаційну співпрацю з обласними і центральними ЗМІ, якщо звернуть увагу на нові формати, як от радіопередачі, налагодять стосунки зі спеціалізованими інформресурсами чи блогерами, а головне — зроблять свої контактні дані максимально доступними для журналістів. Про це йшлося під час інформаційної сесії «Органи місцевого самоврядування і медіа: налагодження продуктивного діалогу», яку вперше в області організував і провів Одеський регіональний офіс Програми «U-LEAD з Європою», передає Укрінформ.

Керівниця регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» Юлія Молодожен звернула увагу учасників і учасниць на те, що громадам важливо вчасно інформувати про свою діяльність як жителів, так і зовнішні цільові аудиторії, зокрема засоби масової інформації, потенційних інвесторів і туристів.

При цьому, за словами продюсерки Одеської філії телеканалу «Суспільне» Олени Кваші, інформація про життя громад і втілювані у них проєкти не конче мусять подаватися як сюжет вечірніх теленовин. Для цього є інші формати.

“Не всі речі, які відбуваються в громадах або ініціюються ними, є новиною в чистому вигляді. Існує інша форма роботи: програми суспільно-політичного характеру, радіомайданчики... Нам (одеській філії “Суспільного” - ред.) вдалося запустити телевізійну версію радіопрограми “Радіодень”. У нас є прояви в digital-просторі, і я вас закликаю брати участь, у тому числі, в цих проєктах”, - зазначила Олена Кваша.

Вона додала, що одеське “Суспільне” зацікавлене також у співпраці з метою створення програм для національних меншин області. Нині є передачі, які виходять болгарською, молдавською та гагаузькою мовами, а з наступного місяця планується дайджест, присвячений іншим національним громадам.

Головний редактор онлайн-видання «ІзбірКом» Валерій Болган дав кілька порад фахівцям, які опікуються в громадах питаннями комунікації зі ЗМІ. Він вважає, що для полегшення доступу журналістів до новин громад може вистачити навіть невеликих і начебто очевидних кроків: робити свої сайти впізнаваними; вести сторінки у соцмережах; не забувати ставити посилання з офіційного сайту громади на її акаунти в соцмережах і навпаки, у соцмережах - на сайти; розміщувати на сайті номери мобільних телефонів комунікаційників, які зможуть відповісти на питання журналістів або, у разі потреби, знайти спікера.

Серед інструментів зв’язку з обласними медіа він нагадав про електронну розсилку, але попередив, що з цим треба бути обережними і не завалювати скриньки журналістів непотрібною інформацією, щоб не опинитися у переліку спамерів.

Він висловив також побажання про створення спільного агрегатора, на який потрапляли б новини з сайтів усіх громад, а також про спільну групу у соцмережі для громад і представників медіа.

ЗМІ, зауважив Болган, шукають в громадах не тільки новинний матеріал, а й інформацію для аналітики, вивчення тенденцій, та й просто цікавинки. В умовах пандемії COVID-19 особливої актуальності набув внутрішній туризм, тому громадам варто розмістити на своїх сайтах дані про свої цікаві місця, природні об’єкти, крафтових виробників тощо. Такою інформацією можна привабити увагу спеціалізованих медіа (для рибалок, пивоварів, виноробів та інших) і тревел-блогерів.

З розповідей представників громад — Анни Рибіцької (Балтська міська рада), Павла Осматескула (Старокозацька сільська рада), Дар’ї Ісаєвої (Авангардівська селищна рада) - випливало, що в них відбувається активне спілкування з мешканцями через соціальні мережі Фейсбук, Інстаграм, Телеграм, Вайбер. Але, як зауважив ще один спікер, головний редактор газети «Наддністрянська правда» Віталій Добровольський, не варто нехтувати і традиційними друкованими ЗМІ, до яких звикли громадяни середнього і старшого віку. Такі люди, зазначив він, більше довіряють газетам, а крім того, можуть знайти там аналітику, якої в електронних медіа нині бракує.

Наостанок Юлія Молодожен закликала комунікаційників до прозорості і зрозумілості дій, а також до готовності відверто і вичерпно відповідати на запитання журналістів — заради позитивного іміджу і об’єктивного висвітлення життя громад Одещини.

08.04.2021 - 17:17 | Переглядів: 3991
Як громадам налагодити співпрацю зі ЗМІ - про це говорили на Одещині

Теги:

комунікації

Область:

Одеська область

Джерело:

Укрінформ

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

18 листопада 2024

Аналіз реверсної дотації на 2025 рік: експертний огляд

Аналіз реверсної дотації на 2025 рік:...

У контексті активних обговорень під час розгляду державного бюджету на 2025 рік Ігор Онищук, експерт...

18 листопада 2024

Долучайтеся до громадського обговорення проєкту Плану заходів з безбар’єрності на 2025-2026 роки

Долучайтеся до громадського обговорення проєкту...

Усі небайдужі громадяни, профільні громадські організації та експерти мають змогу надати пропозиції до Плану заходів...

18 листопада 2024

«Кластери Відродження» - конкурс грантів від проєкту UCORD з бюджетом у 1,5 мільйони швейцарських франків

«Кластери Відродження» - конкурс грантів від...

Проєкт UCORD оголосив конкурс грантів «Кластери Відродження», спрямований на підтримку культурних партнерських...

18 листопада 2024