09 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Як медіа вижити та бути корисним громаді: практичні поради з тренінгу
Як медіа вижити та бути корисним громаді: практичні поради з тренінгу

Як медіа вижити та бути корисним громаді? Як написати успішну грантову заявку та отримати фінансування для власної ідеї? 15 редакторів друкованих та онлайн-видань із 9 областей України шукали відповіді на ці питання з допомогою президента Української асоціації Медіа Бізнесу Олексія Погорелова та менеджерки проєктів УАМБ Ольги Костак.


Ефективна робота медіа сьогодні вкрай важлива для допомоги у вирішенні суспільних проблем та протидії дезінформації, а не тільки для всебічного інформування. Під час тренінгу в Києві, який організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE, учасники дізналися, що для збільшення авдиторії:

  • слід додавати корисності своїй роботі й включатися у вирішення проблем у громадах;
  • краще зосереджувати зусилля на залученні, взаємодії та допомозі, а не тільки на інформуванні;
  • пам’ятати, що корисним є все, де якісна комунікація знімає проблему.

Також редактори видань мали змогу попрактикуватися в написанні грантових заявок, враховуючи поради тренерів:

  • шукати ідеї в успішному досвіді колег, профільних публікаціях українською чи іноземними мовами, через вивчення власної авдиторії та її проблем, а також залучення сторонніх фахівців;
  • вміти правильно сформулювати мету грантового проєкту, пропоновану діяльність та очікувані результати для громади чи своєї авдиторії;
  • складати бюджет на основі проєкту, а не підганяти проєкт під бюджет.

Плануючи результати, потрібно передбачити, яким чином ви їх проконтролюєте. Бажано, щоб усі вони мали кількісні або якісні показники, а також повинні бути вимірюваними.

Views: 1920
Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Related news: DOBRE communications
Read more: