Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii
Source:
Програма DOBRE
16 December 2025
Congress welcomes the update of Ukraine’s Decentralisation Reform Concept
Congress welcomes the update of Ukraine’s...
“The Congress welcomes the Ukraine’s government new resolution to revamp the Decentralisation Reform Concept. This...
16 December 2025
Cities4Cities та Асоціація сіті-менеджерів Румунії уклали меморандум про співпрацю
Cities4Cities та Асоціація сіті-менеджерів...
Під час міжнародної конференції Rebuilding Ukraine: Security, Opportunities, Investment, що відбулася 11–12...
16 December 2025
Педагог виконує кілька «професійних ролей» одночасно? Роз’яснюємо правила атестації для кожної з них
Педагог виконує кілька «професійних ролей»...
Автор: Сергій Яцковський, національний експерт Швейцарсько-українського проєкту...
16 December 2025
Government approves allocation of UAH 1.56...
The Cabinet of Ministers of Ukraine has approved the allocation of additional subsidies to the local budgets of...