Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii
Source:
Програма DOBRE
18 December 2025
The U-RESTORE project has launched the...
The Ukraine Recovery Support for Transparency, Outreach, Resilience and Empowerment (U-RESTORE) project is launching...
18 December 2025
У Тростянецькій громаді завершили перший в...
У Тростянці на Сумщині завершено унікальний для України проєкт зеленої реконструкції п’ятиповерхового житлового...
18 December 2025
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...
Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...
18 December 2025
До кінця року у громадах України завершать 203 проєкти розвитку — охоплення понад 5 млн людей
До кінця року у громадах України завершать 203...
До кінця 2025 року в громадах по всій країні буде завершено 203 проєкти розвитку та відновлення. Про це повідомив...