
Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
- Якщо комунікація не відбувається – її треба почати.
- Якщо комунікація не дає результатів – її треба аналізувати, змінювати і перезапускати.
- Якщо на комунікацію немає виділеного бюджету – це не привід не комунікувати.
- Комунікація має бути постійною і системною.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
- простим і коротким,
- правдивим та повторюваним,
- зрозумілим і написаним мовою цільової авдиторії,
- виконаним в єдиній стилістиці та супроводжуваним тематичною картинкою.
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.



