Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii participation of citizens
Source:
Програма DOBRE
22 December 2025
Закон про забезпечення законності та прозорості...
5 листопада поточного року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких...
22 December 2025
Перетворення комунального підприємства на...
Перетворення комунального підприємства (КП) на акціонерне товариство (АТ) або товариство з обмеженою...
22 December 2025
Сила співпраці: як громади будують колективну стійкість через обмін досвідом
Сила співпраці: як громади будують колективну...
Частка людей у світі, які вважають, що не можуть зробити нічого, щоб захистити себе та свою родину у разі катастрофи,...
19 December 2025
Locally-led Recovery Planning: How Polaris Strategic Sessions Work
Locally-led Recovery Planning: How Polaris...
The Polaris Programme continues to provide systematic support to hromadas under its Locally-led Recovery sphere. In...