Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii participation of citizens
Source:
Програма DOBRE
17 December 2025
Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо місцевого самоврядування в умовах війни та окупації
Верховна Рада України ухвалила Заяву щодо...
17 грудня 2025 року Верховна Рада України прийняла Постанову про Заяву до Дня місцевого самоврядування в Україні в...
17 December 2025
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...
17 December 2025
18 грудня – презентація каталогів можливостей для громад та бізнесу
18 грудня – презентація каталогів можливостей...
18 грудня о 10:00 запрошуємо на презентацію нових каталогів можливостей для громад та бізнесу на...
16 December 2025
Congress welcomes the update of Ukraine’s Decentralisation Reform Concept
Congress welcomes the update of Ukraine’s...
“The Congress welcomes the Ukraine’s government new resolution to revamp the Decentralisation Reform Concept. This...