Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii participation of citizens
Source:
Програма DOBRE
19 December 2025
Locally-led Recovery Planning: How Polaris Strategic Sessions Work
Locally-led Recovery Planning: How Polaris...
The Polaris Programme continues to provide systematic support to hromadas under its Locally-led Recovery sphere. In...
19 December 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 December 2025
Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's State Budget 2026 Overview
Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's...
UNICEF Ukraine has prepared a brief overview of Ukraine’s State Budget for 2026, with a focus on financing for social...
19 December 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...