Хто може доносити інформацію для залучення ресурсів у громаду. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У четвертому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
18 December 2025
The U-RESTORE project has launched the...
The Ukraine Recovery Support for Transparency, Outreach, Resilience and Empowerment (U-RESTORE) project is launching...
18 December 2025
У Тростянецькій громаді завершили перший в...
У Тростянці на Сумщині завершено унікальний для України проєкт зеленої реконструкції п’ятиповерхового житлового...
18 December 2025
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»
Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...
Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...
18 December 2025
До кінця року у громадах України завершать 203 проєкти розвитку — охоплення понад 5 млн людей
До кінця року у громадах України завершать 203...
До кінця 2025 року в громадах по всій країні буде завершено 203 проєкти розвитку та відновлення. Про це повідомив...