During the seminar “AH Branding as an Element of Investment Attractiveness”, held in the Lviv LGDC, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme and MinRegion, the potential of ethnic, cultural, gastronomic and many other features to be discovered for tourism and recreation was discussed.
According to Orest Zahorskyi, expert on brands’ development, the potential of the Lviv Oblast is still undiscovered. “You as rayons’ representatives have a lot to offer tourists. We have many historically significant sites, number of castles, we have local cuisine, museums and beautiful nature. These advantages should be used as much as possible and turned into opportunities for development,” said Orest Zahorskyi.
The audience also discussed famous world brands that occasionally rebrand their style, changing fonts, colors and images. All visual changes attract additional attention of the target audience.
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Tags:
Область:
Львівська областьSource:
Львівський Центр розвитку місцевого самоврядування
Share the news:
08 November 2024
21 листопада - тренінг «Окремі питання...
21 листопада о 10.30 розпочнеться тренінг на тему: «Окремі питання благодійної та гуманітарної допомоги, яка...
08 November 2024
Оновлення Положення про атестацію педагогічних працівників: основні зміни
Оновлення Положення про атестацію педагогічних...
Міністерство освіти і науки України оновило Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом від...
08 November 2024
Шполянська громада підтримує і розвиває своє волонтерське середовище
Шполянська громада підтримує і розвиває своє...
У Шполянській громаді Черкаської області сотні людей долучаються до волонтерської допомоги переселенцям та...
08 November 2024
Announcement: Presentation of findings of the...
On 18 November 2023 (12.30-13.30 EET) the presentation of findings of the eighth Nationwide Sociological Survey on...