Про потенціал етнічний, культурний, гастрономічний і багато інших цікавинок, які варто відкрити для туризму і відпочинку, говорили під час семінару «Брендування ОТГ як елемент інвестиційної привабливості» у Львівському ЦРМС, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону .
За словами експерта з розробки брендів Ореста Загорського, потенціал Львівської області досі є нерозкритим. «Вам як представникам районів є що запропонувати. У нас багато фактів, що підтверджують історичну значимість, є замки, місцева кухня, музеї і прекрасна природа. Ці переваги треба максимально використати і перетворити у можливості для розвитку», - зазначив Орест Загорський.
Мова йшла і про відомі світові бренди, які час від часу проводять ребрендинг свого стилю, змінюючи шрифти, кольори і зображення. Всі візуальні зміни привертають додаткову увагу цільової аудиторії.
Експерт розповів також і про невдалі приклади та способи їх уникати. «Є приклади, коли відомий світовий бренд витратив більше 100 млн доларів, почав перешивати лейби на одязі, але він настільки не сподобався працівникам, що вони вже через два тижні припинили впроваджувати зміни і повернулися до старої версії», - поділився інформацією Орест Загорський.
За його словами, бренд має бути в міру насиченим, щоб його можна було запам’ятати. Його мають легко сприймати і діти, і дорослі, а також можна додати жартів, усмішок і символів привітності. Всі ці фактори впливають на додаткове залучення коштів, привертання уваги туристів та інвесторів, сприяють покращенню нашого внутрішньодержавного і міжнародного іміджу.
Приєднані зображення:
Теги:
Область:
Львівська областьДжерело:
Львівський Центр розвитку місцевого самоврядування
19 грудня 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 грудня 2025
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...
ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...
19 грудня 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...
19 грудня 2025
ВАГ провела підсумковий Інформаційний захід...
Всеукраїнська асоціація громад (далі – ВАГ) провела підсумковий Інформаційний захід проєкту «Громади – ветеранам:...