Про потенціал етнічний, культурний, гастрономічний і багато інших цікавинок, які варто відкрити для туризму і відпочинку, говорили під час семінару «Брендування ОТГ як елемент інвестиційної привабливості» у Львівському ЦРМС, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону .
За словами експерта з розробки брендів Ореста Загорського, потенціал Львівської області досі є нерозкритим. «Вам як представникам районів є що запропонувати. У нас багато фактів, що підтверджують історичну значимість, є замки, місцева кухня, музеї і прекрасна природа. Ці переваги треба максимально використати і перетворити у можливості для розвитку», - зазначив Орест Загорський.
Мова йшла і про відомі світові бренди, які час від часу проводять ребрендинг свого стилю, змінюючи шрифти, кольори і зображення. Всі візуальні зміни привертають додаткову увагу цільової аудиторії.
Експерт розповів також і про невдалі приклади та способи їх уникати. «Є приклади, коли відомий світовий бренд витратив більше 100 млн доларів, почав перешивати лейби на одязі, але він настільки не сподобався працівникам, що вони вже через два тижні припинили впроваджувати зміни і повернулися до старої версії», - поділився інформацією Орест Загорський.
За його словами, бренд має бути в міру насиченим, щоб його можна було запам’ятати. Його мають легко сприймати і діти, і дорослі, а також можна додати жартів, усмішок і символів привітності. Всі ці фактори впливають на додаткове залучення коштів, привертання уваги туристів та інвесторів, сприяють покращенню нашого внутрішньодержавного і міжнародного іміджу.
Приєднані зображення:
Теги:
Область:
Львівська областьДжерело:
Львівський Центр розвитку місцевого самоврядування
22 листопада 2024
Уряд затвердив розподіл додаткової дотації для місцевих бюджетів на майже 800 млн грн
Уряд затвердив розподіл додаткової дотації для...
22 листопада, Уряд затвердив черговий розподіл додаткової дотації для місцевих бюджетів, повідомили у Міністертсві...
22 листопада 2024
Окремі питання обмеження доступу до публічної інформації в ОМС в умовах воєнного стану
Окремі питання обмеження доступу до публічної...
Програма USAID DOBRE підготувала відеороз’яснення на тему: «Окремі питання обмеження доступу до публічної інформації...
22 листопада 2024
Конкурс «Громада на всі 100»: став відомий список фіналістів
Конкурс «Громада на всі 100»: став відомий...
Завершився другий етап конкурсу «Громада на всі 100», під час якого серед 261 громади обрали 40 учасників, що...
22 листопада 2024
Розмежування повноважень органів місцевого...
18 листопада у Бучі відбувся круглий стіл щодо розподілу повноважень органів місцевого самоврядування та органів...