11 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити

Створення спільного ЦНАП: переваги, ризики та порядок утворення - роз’яснення експертів

Експерти напряму з покращення якості надання адміністративних послуг населенню Програми «U-LEAD з Європою» проаналізували переваги та ризики утворення спільних (міськрайонних/ селищно-районних) ЦНАП та розробили детальний алгоритм по створенню спільного ЦНАП.

Актуальність питання полягає у тому, що у населених пунктах, які є адміністративними центрами районів, недоцільно утворювати та утримувати одночасно два ЦНАП – при виконавчому органі місцевого самоврядування та при райдержадміністрації.

Тому однією з особливих моделей ЦНАП є утворення та функціонування такого офісу, який обслуговував би і мешканців громади (основного населеного пункту – адміністративного центру, який є одночасно центром району або містом обласного значення, довкола якого розташований однойменний район) і мешканців району.

За посиланнями ви можете ознайомитись з наступними документами:

  1. Спільний ЦНАП – переваги та ризики
  2. Порядок утворення спільного ЦНАП
02.02.2018 - 17:41 | Переглядів: 21545
Створення спільного ЦНАП: переваги, ризики та порядок утворення - роз’яснення експертів

Теги:

адміністративні послуги

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

10 червня 2025

Соціальна згуртованість через діалог і культуру: практики Міжгірської громади

Соціальна згуртованість через діалог і...

Авторка: Тетяна Лукеря, соціологиня, дослідниця у Київській школі економіки Соціальна згуртованість у громадах...

10 червня 2025

Вакансія! Експерт/ка з управління публічними інвестиціями

Вакансія! Експерт/ка з управління публічними...

Проект RFA шукає експерта/ку з управління публічними інвестиціями, що очолить ініціативи з розробки політики та...

10 червня 2025

Як Україні виконати вимоги вступу до ЄС у сфері регіональної політики: важливість рекомендацій U-LEAD

Як Україні виконати вимоги вступу до ЄС у сфері...

Нещодавно опублікований аналітичний документ U-LEAD став орієнтиром для узгодження політики регіонального розвитку...

10 червня 2025

Перепрофілювання закладів освіти не є реорганізацією: ухвалюємо рішення правильно (запис вебінару)

Перепрофілювання закладів освіти не є...

Швейцарсько-український проєкт DECIDE провів вебінар на тему: «Перепрофілювання не є реорганізацією: приймаємо...