Як медіа вижити та бути корисним громаді: практичні поради з тренінгу
Як медіа вижити та бути корисним громаді: практичні поради з тренінгу

Як медіа вижити та бути корисним громаді? Як написати успішну грантову заявку та отримати фінансування для власної ідеї? 15 редакторів друкованих та онлайн-видань із 9 областей України шукали відповіді на ці питання з допомогою президента Української асоціації Медіа Бізнесу Олексія Погорелова та менеджерки проєктів УАМБ Ольги Костак.


Ефективна робота медіа сьогодні вкрай важлива для допомоги у вирішенні суспільних проблем та протидії дезінформації, а не тільки для всебічного інформування. Під час тренінгу в Києві, який організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE, учасники дізналися, що для збільшення авдиторії:

  • слід додавати корисності своїй роботі й включатися у вирішення проблем у громадах;
  • краще зосереджувати зусилля на залученні, взаємодії та допомозі, а не тільки на інформуванні;
  • пам’ятати, що корисним є все, де якісна комунікація знімає проблему.

Також редактори видань мали змогу попрактикуватися в написанні грантових заявок, враховуючи поради тренерів:

  • шукати ідеї в успішному досвіді колег, профільних публікаціях українською чи іноземними мовами, через вивчення власної авдиторії та її проблем, а також залучення сторонніх фахівців;
  • вміти правильно сформулювати мету грантового проєкту, пропоновану діяльність та очікувані результати для громади чи своєї авдиторії;
  • складати бюджет на основі проєкту, а не підганяти проєкт під бюджет.

Плануючи результати, потрібно передбачити, яким чином ви їх проконтролюєте. Бажано, щоб усі вони мали кількісні або якісні показники, а також повинні бути вимірюваними.

Переглядів: 258
Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Новини на тему: DOBRE комунікації
Читайте також: