Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
15 грудня 2025
Відібрано ще 11 проєктів для реалізації в межах фінансових угод з Європейським інвестиційним банком
Відібрано ще 11 проєктів для реалізації в межах...
Під головуванням заступника Міністра розвитку громад і територій України Олексія Рябикіна відбулось засідання...
15 грудня 2025
Наскільки громади готові до міжнародного партнерства та програм ЄС: прийміть участь у дослідженні
Наскільки громади готові до міжнародного...
Центр розвитку інновацій за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» проводить дослідження...
15 грудня 2025
Румунія – особливості планування регіонального розвитку
Румунія – особливості планування регіонального...
Як співвідносяться загальні правила, які встановлює ЄС для доступу країн-членів до коштів європейської політики...
15 грудня 2025
Перспективи для розвитку законодавства про службу в органах місцевого самоврядування
Перспективи для розвитку законодавства про...
На рівні держави й громад як під час війни, так і в мирному часі мають ефективно функціонувати управлінські апарати,...