Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
22 січня 2025
Миттєвого переформатування громад не буде. Народний депутат закликав не сіяти паніку
Миттєвого переформатування громад не буде....
Народний депутат, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України...
22 січня 2025
Субвенція для професійного розвитку вчителів НУШ: ключові деталі
Субвенція для професійного розвитку вчителів...
У 2025 році на підвищення кваліфікації вчителів «Нової української школи» виділили 150 млн грн....
22 січня 2025
Політика згуртованості ЄС після 2027 року: що пропонує Польща і чому це важливо для України
Політика згуртованості ЄС після 2027 року: що...
З 1 січня по 30 червня 2025 року Польща головує в Раді Європейського Союзу. Одним із ключових пріоритетів польського...
21 січня 2025
У Черкасах обговорили реформу старшої школи: створення мережі академічних ліцеїв
У Черкасах обговорили реформу старшої школи:...
17 січня в Черкасах відбулося громадське обговорення реформи старшої школи. У заході взяли участь представники...