Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
19 грудня 2025
Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris
Планування відновлення на місцях: як працюють...
Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...
19 грудня 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 грудня 2025
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...
ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...
19 грудня 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...