«Ви – в етері (медіапідготовка)»: практичні поради лідерам громад
«Ви – в етері (медіапідготовка)»: практичні поради лідерам громад

Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.

Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?

Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:

  • Зберіть інформацію про журналіста, якому даєте інтерв’ю (медіа, цільова авдиторія, вік, погляди).
  • Окресліть мету інтерв’ю (насамперед для себе).
  • Запитайте про місце і тривалість зйомки/виступу/дискусії.
  • Будьте в темі та підготуйте основні тези свого виступу (краще в кількох варіантах):

- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.

  • Прочитайте написане вголос.
  • Поцікавтеся «думкою з народу» – погляд зі сторони може бути несподівано корисним.

Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.

Переглядів: 420
Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Новини на тему: DOBRE комунікації
Читайте також: