Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Приєднані зображення:
Теги:
DOBRE комунікації комунікації участь громадян
Джерело:
Програма DOBRE
22 січня 2025
Відбулося перше засідання Координаційного...
У рамках центру також створено три основні робочі групи. Протягом засідання Віце-прем’єр-міністр з відновлення...
22 січня 2025
5 днів до завершення прийому заявок на партнерство по напряму «Відновлення на місцевому рівні»
5 днів до завершення прийому заявок на...
До 27 січня (включно) триває прийом заявок на партнерство зі шведсько-українською Програмою Polaris за напрямком...
22 січня 2025
Миттєвого переформатування громад не буде. Народний депутат закликав не сіяти паніку
Миттєвого переформатування громад не буде....
Народний депутат, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України...
22 січня 2025
Субвенція для професійного розвитку вчителів НУШ: ключові деталі
Субвенція для професійного розвитку вчителів...
У 2025 році на підвищення кваліфікації вчителів «Нової української школи» виділили 150 млн грн....