Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Приєднані зображення:
Теги:
DOBRE комунікації комунікації участь громадян
Джерело:
Програма DOBRE
19 грудня 2025
Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris
Планування відновлення на місцях: як працюють...
Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...
19 грудня 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 грудня 2025
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...
ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...
19 грудня 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...