Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради
Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.


Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.

Пам’ятайте, що комунікація – це робота.

  • Якщо комунікація не відбувається – її треба почати.
  • Якщо комунікація не дає результатів – її треба аналізувати, змінювати і перезапускати.
  • Якщо на комунікацію немає виділеного бюджету – це не привід не комунікувати.
  • Комунікація має бути постійною і системною.

Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.

Ефективне ключове повідомлення має бути:

  • простим і коротким,
  • правдивим та повторюваним,
  • зрозумілим і написаним мовою цільової авдиторії,
  • виконаним в єдиній стилістиці та супроводжуваним тематичною картинкою.

Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.

Переглядів: 1759
Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Новини на тему: DOBRE комунікації
Читайте також: