Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.


Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.

Пам’ятайте, що комунікація – це робота.

  • Якщо комунікація не відбувається – її треба почати.
  • Якщо комунікація не дає результатів – її треба аналізувати, змінювати і перезапускати.
  • Якщо на комунікацію немає виділеного бюджету – це не привід не комунікувати.
  • Комунікація має бути постійною і системною.

Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.

Ефективне ключове повідомлення має бути:

  • простим і коротким,
  • правдивим та повторюваним,
  • зрозумілим і написаним мовою цільової авдиторії,
  • виконаним в єдиній стилістиці та супроводжуваним тематичною картинкою.

Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.

20.02.2024 - 11:38 | Переглядів: 11798
Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Приєднані зображення:

Теги:

DOBRE комунікації комунікації участь громадян

Джерело:

Читайте також:

12 грудня 2025

Французький досвід для українських громад: профільний Комітет вивчає модель агломерацій та систему місцевого фінансового контролю

Французький досвід для українських громад:...

Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...

12 грудня 2025

Коли знання запускають участь: як Здолбунівська громада робить інструменти участі зрозумілими для мешканців

Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...

Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...

12 грудня 2025

Як органам місцевого самоврядування проводити випробування при призначенні на посади: нові рекомендації від НАДС

Як органам місцевого самоврядування проводити...

Національне агентство України з питань державної служби затвердило Методичні рекомендації щодо проходження...

11 грудня 2025

Можливості для громад Дніпропетровщини та Житомирщини: презентація проєкту U-RESTORE

Можливості для громад Дніпропетровщини та...

  18 грудня команда проєкту U-RESTORE проведе онлайн-презентацію у Zoom, щоб представити проєкт і можливості...