Сайт громади — гарний інструмент для налагодження довіри між владою та мешканцями, а також для зацікавлення потенційних партнерів та інвесторів. Щоб досягати цілей, у процесі розвитку вебсайту варто дотримуватися певних правил — наприклад, у написанні новин та розкритті даних про громаду. Крім того, важливо уникати поширених помилок, яких саме — розглянемо нижче.
У циклі статей “Цифрові громади” Програма DOBRE продовжує радити, як успішно зростати у діджитал-просторі, та розглядає, яких помилок варто уникати при розробці та підтримці офіційного вебсайту. Сподіваємося, практичні поради будуть корисні адміністраторам сайтів громад, керівникам відділів комунікацій та усім, хто вболіває за розвиток своєї ОТГ.
Тож, яких поширених помилок допускають на сайтах та як їх подолати?
Як не крути, та візуальне оформлення сайту — перше, що привертає увагу відвідувачів. Спочатку людина бачить зображення, і тільки далі читає текст. Дизайном сайту та зображеннями можна як зацікавити, так і відлякати відвідувача.
Громади активно використовують зображення для різних цілей — у новинах на сайті, для оголошень, у описі проектів, заходів та запланованих подій. При цьому, почасти, зображення низької якості, фото — з порушенням авторських прав, або ж візуальні матеріали просто стилістично застарілі та не відповідають вимогам часу.
Що тут можна вдіяти?
Кожен, хто хоч раз шукав (і не знаходив) потрібних контактів на сайті, підтвердить — надважливо розмістити зрозумілу інформацію про оргструктуру громади. Такий підхід заощадить час у пошуку інформації, і формуватиме образ відкритої, прозорої, налаштованої на співпрацю, команди.
Як привести інформацію про керівництво ОТГ до ладу?
Завжди детально та відкрито розповідайте про можливості співпраці з вашою громадою. Хочете побудувати перший у громаді басейн? Або сучасний коворкінговий простір? Можливо, оновити бібліотеку? Створіть окрему картку для кожної ініціативи з повною та вичерпною інформацією про проект, кошторис, команду виконавців та відповідальних осіб. Такий своєрідний міні-вебсайт нового задуму громади. Тут, важливо пам’ятати, що не слід перевантажувати опис проектів складними фразами та специфічною термінологією.
Подивіться, як про відкриті проекти громади розповідає Софіївська ОТГ: https://sofotg.gov.ua/invest-projects
У першій частині матеріалу ми вже розглядали типові помилки у розвитку сайту ОТГ — зокрема, у дизайні, у написанні новин та у підтримці зворотного зв’язку. Сподіваємося, запропоновані поради допоможуть якісніше розвивати сайт, а відповідно — залучати нових і нових партнерів до співпраці із вашою громадою.
Добірку оновлених рекомендацій для сталого розвитку ОТГ у цифровому просторі шукайте за посиланням у рубриці “Цифрові Громади”. Дізнавайтесь, як розвивати сайт ОТГ за новим підходом, як зацікавити інвестора до реалізації спільних проектів та як сприяти бюджетній прозорості у ваших населених пунктах.
Поділитися новиною:
05 листопада 2024
У жовтні до місцевих бюджетів надійшло 16,3 млрд грн трансфертів з держбюджету
У жовтні до місцевих бюджетів надійшло 16,3...
У жовтні 2024 року Мінфін перерахував 16,3 млрд грн міжбюджетних трансфертів місцевим бюджетам, що становить 91,1%...
05 листопада 2024
Освітні реколекції в Городку: через ефективну мережу до якісної освіти
Освітні реколекції в Городку: через ефективну...
Представники громад з 12 областей та експерти освітнього напряму Програми Polaris «Підтримка багаторівневого...
05 листопада 2024
Відеороз’яснення про підготовчий етап процесу розробки місцевих планів управління відходами
Відеороз’яснення про підготовчий етап процесу...
Під час тренінгу від експертів Програми USAID DOBRE мова йшла про таке: Що таке місцевий план управління...
04 листопада 2024
Вакансія: Лідер(ка) тематичної команди «Фінансова децентралізація»
Вакансія: Лідер(ка) тематичної команди...
Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...