В Острозі обговорили варіанти створення об’єднаної громади

У Острозькому районі і досі вагаються щодо об’єднання громад.

В рамках роботи «Інформаційного пункту децентралізації» Проекту ПУЛЬС, який реалізує Рівненське регіональне відділення АМУ, консультанти дізнавались, чому люди ніяк не можуть утворити громади.

Фахівці роз’яснили сільським головам та представникам сіл, які вже є результати об’єднання.

Консультант з бюджетних питань Людмила Кушнер розповіла присутнім про формування бюджету громади. Нагадала про додаткові надходження, повноваження та відповідальність. Навела приклади, як у районах почуваються  уже створені ОТГ та ще не об’єднані села. В умовах децентралізації назад дороги немає, тож об’єднуватись доведеться, але сьогодні добровільно, а невдовзі примусово.

Tags:

USAID

Область:

Рівненська область

Source:

Сайт Рівненської ОДА

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

06 July 2024

Міжнародні партнери допомогли відновити головний корпус Одеської академії неперервної освіти

Міжнародні партнери допомогли відновити...

Завдяки зусиллям Швейцарсько-українського проєкту DECIDE та підтримці Посольства Швейцарії в Україні вдалося...

05 July 2024

Громади зможуть рахувати кількість відходів від руйнувань за уніфікованим методом

Громади зможуть рахувати кількість відходів від...

Експерти громадської організації ReThink, що є членом коаліції Ukraine Support Team, розробили Методичні рекомендації...

05 July 2024

Просто й доступно: 20 громад-учасниць проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я» підготували «Бюджети для громадян»

Просто й доступно: 20 громад-учасниць проєкту...

Громади-учасниці проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я», що реалізується Громадським Партнерством «За прозорі...

05 July 2024

Впровадження модернізованої версії АІКОМ. Порядок роботи з даними та подачі звітності (запис вебінару)

Впровадження модернізованої версії АІКОМ....

Що потрібно для впровадження модернізованої версії Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту...