Як громаді створити робочі місця для ВПО, допомогти їм відкрити власну справу й підвищити рівень медіаграмотності мешканців – інфографіки

У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.

Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».

Attached images:

Tags:

social services komunikatsii war

Source:

Read more:

09 April 2025

Фінансові показники громад: інтерактивна оцінка спроможності

Фінансові показники громад: інтерактивна оцінка...

Ефективне управління розвитком територіальних громад неможливе без ґрунтовного аналізу їхнього фінансового...

09 April 2025

Реєстрація на навчальний тур «Сонячні електростанції та теплові насоси в громадах»

Реєстрація на навчальний тур «Сонячні...

Сонячні електростанції та теплові насоси — це сучасні та ефективні рішення, які дають змогу громадам знизити витрати...

08 April 2025

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: підписано ще 9 меморандумів про співпрацю

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: підписано ще...

8 квітня у Мінрозвитку відбулося підписання дев’яти меморандумів про співпрацю між громадами в межах проєкту...