Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни
З чого має складатися комунікація для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У третьому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- що таке зміст комунікації,
- як правильно розповісти свою історію,
- як сформувати дієвий меседж-бокс.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Share the news:
13 August 2025
Культурний профіль громад Сумщини: 27 історій про унікальність регіону
Культурний профіль громад Сумщини: 27...
Агенція регіонального розвитку Сумської області за підтримки Швейцарії у межах швейцарсько-українського проєкту...
13 August 2025
Безбар’єрність у громадах: українці опановують нові стандарти доступності
Безбар’єрність у громадах: українці опановують...
Понад 530 тисяч українців вже навчаються безбар’єрності на національній платформі Дія.Освіта, повідомляє платформа....
13 August 2025
Харків ініціює створення асоціації прифронтових...
Прифронтові громади України опинилися у найскладніших умовах війни: щоденні обстріли, руйнування інфраструктури,...
12 August 2025
Запрошуємо на «Серпневу-2025»: творімо сучасну освіту для мінливого світу
Запрошуємо на «Серпневу-2025»: творімо сучасну...
21 серпня в Києві Міністерство освіти і науки України проводить щорічну освітню конференцію «Серпнева». Подія...