Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни
З чого має складатися комунікація для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У третьому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- що таке зміст комунікації,
- як правильно розповісти свою історію,
- як сформувати дієвий меседж-бокс.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Share the news:
09 June 2025
5 основних факторів для залучення громадами міжнародної допомоги
5 основних факторів для залучення громадами...
Понад 1000 громад в Україні не мають жодного міста-побратима, – такі дані надає програма «U-LEAD з Європою». І навіть...
09 June 2025
Діти з Дружківки в Жмеринці: новий випуск відеоблогу «Пліч-о-пліч»
Діти з Дружківки в Жмеринці: новий випуск...
У межах проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» вийшов другий випуск відеоблогу з Андрієм Бєдняковим — історія про...
09 June 2025
Формула зростання: як Агенція регіонального...
Сергій Кононенко, директор Агенції регіонального розвитку Одеської області разом із командою та партнерами...
07 June 2025
Децентралізація та стійкі громади стали опорою для України в умовах великої війни, – Олексій Кулеба
Децентралізація та стійкі громади стали опорою...
Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба взяв участь у...