Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни - відеороз’яснення

Хто є нашою авдиторією в залученні ресурсів у громаду в умовах війни? Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У другому відео мова йде про:

  • цільові аудиторії для залучення ресурсів,
  • як достукатися до різних цільових авдиторій,
  • чому завжди людський вимір комунікації - найдієвіший.

Про це та багато іншого - у відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни: https://decentralization.ua/news/15434

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Read more:

19 March 2025

Організація інклюзивного навчання в громаді - запис вебінару

Організація інклюзивного навчання в громаді -...

Як зробити освіту в громаді справді безбар’єрною? Чому важливо створювати інклюзивне освітнє середовище? Що робити,...

19 March 2025

Опитування: Реалізація ветеранської політики. Достатність. Проблематика

Опитування: Реалізація ветеранської політики....

  Розуміючи різні можливості та підходи щодо розвитку ветеранських політик та перспектив в різних регіонах...

19 March 2025

Як зростуть витрати громад, які залишать малокомплектні ліцеї, та що із цим робити

Як зростуть витрати громад, які залишать...

За результатами громадських обговорень і нанесення майбутніх ліцеїв на карту освіти, орієнтовно 500 громад України зі...

19 March 2025

Як євроінтеграція вплине на місцеве самоврядування в Україні

Як євроінтеграція вплине на місцеве...

Основне з другого дня курсу «Євроінтеграція: вплив і можливості громад» від ініціативи Сities4Сities та...