Експерти Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» підготували роз’яснення порядку використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”.
Постановою КМУ від 29 липня 2022 р. №879 «Деякі питання фінансування робіт з відновлення зруйнованого майна та інфраструктури» затверджено Порядок використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”.
Цей Порядок визначає механізм здійснення видатків та використання коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури”, відкритого Мінінфраструктури в Національному банку для зарахування внесків від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права в національній та іноземній валюті для відновлення зруйнованого майна та інфраструктури, шкода та збитки яким завдані бойовими діями, терористичними актами, диверсіями, спричиненими військовою агресією російської федерації проти України.
У роз’ясненні від експертів Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»:
Детальніше з інформаційними матеріалами можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ.
Attached files:
Tags:
budget maino infrastructure budget methodology
Source:
Проєкт USAID «ГОВЕРЛА»
16 December 2025
Congress welcomes the update of Ukraine’s Decentralisation Reform Concept
Congress welcomes the update of Ukraine’s...
“The Congress welcomes the Ukraine’s government new resolution to revamp the Decentralisation Reform Concept. This...
16 December 2025
Cities4Cities та Асоціація сіті-менеджерів Румунії уклали меморандум про співпрацю
Cities4Cities та Асоціація сіті-менеджерів...
Під час міжнародної конференції Rebuilding Ukraine: Security, Opportunities, Investment, що відбулася 11–12...
16 December 2025
Педагог виконує кілька «професійних ролей» одночасно? Роз’яснюємо правила атестації для кожної з них
Педагог виконує кілька «професійних ролей»...
Автор: Сергій Яцковський, національний експерт Швейцарсько-українського проєкту...
16 December 2025
Government approves allocation of UAH 1.56...
The Cabinet of Ministers of Ukraine has approved the allocation of additional subsidies to the local budgets of...