Сергій Сидорук: «Після реформи децентралізації об’єднана громада сама вирішуватиме, управлятиме, будуватиме»

інтерв’ю

…– Один з експертних центрів визначив типову структуру виконавчого органу об’єднаної громади. Визначено різну кількість працівників для різного типу громад – сільських, селищних, міських. В зв’язку з порівняно невеликою кількістю населення ми більше тяжіємо до сільської громади, ніж селищної. Чисельність працівників для такої громади має бути в межах 30 осіб разом зі старостами. На перших порах буде дуже багато роботи, якщо громада захоче працювати та взяти на себе відповідальність за ті повноваження, які їй пропонують. В об’єднаній громаді обов’язково мають бути представники державних структур – Пенсійного фонду, соціального захисту, центру зайнятості, казначейської служби, які обслуговуватимуть жителів територіальної громади. Отримувати зарплату вони будуть із державного, а не місцевого бюджетів.

Згодом цими держслужбовцями мають управляти префекти. Нам лише потрібно буде забезпечити їх приміщенням. Мешканці тих сіл, які ще не об’єдналися, будуть отримувати послуги в районному центрі. Громада має також створити свій відділ освіти, якому будуть підпорядковуватися усі школи, які знаходяться на її території. Те ж і по культурі та медицині. Стосовно керівників закладів, то, наприклад, директори шкіл сьогодні призначаються відділом освіти. В об’єднаній громаді це питання буде вирішуватися на сесії депутатами або призначення робитимуться на конкурсній основі, тобто громада сама буде відповідати за свої рішення. Ми звикли говорити, що в нас погана освіта, медицина, дороги. А хто винен – держава. Тепер це все ляже на плечі об’єднаної громади, яка й вирішуватиме, управлятиме, будуватиме.

Основним завданням громади буде якісне надання послуг її жителям. Щоб люди не відчували дискомфорту, на перших порах в селах повинні бути представники об’єднаної громади, які приймали б документи та заяви від людей та надавали б якісні послуги. Якщо ми весь сервіс сконцентруємо в Шацьку, то якість послуг від цього впаде. Можливо, при об’єднаній громаді в кожному селі будуть створені відділення ЦНАПу, які будуть приймати заяви та надавати послуги. 

Повну версію читати ТУТ

Область:

Волинська область

Source:

«Шацький край»

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

20 September 2024

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю. Інтерв’ю Юрія Фомічева

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю....

Славутицький міський голова Юрій Фомічев про те, як за рахунок міжнародної співпраці подвоїти місцевий бюджет і...

19 September 2024

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...

19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...

19 September 2024

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...

19 September 2024

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує до команди виконавчого офісу

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголосила конкурс на вакантні...