The brand of the Tupychivska municipality – the idea, having united the residents

A modern municipality must have its brand for a better positioning, investor and partner search. Identity – an idea, an image, colours and symbols – have to unite the whole municipality, to get feedback from the residents.

It is important to involve municipality residents in the brand creation process. It was the case with the Tupychivska municipality in the Chernihiv oblast.

Larysa Shovkova, the municipality head, commented: «When our little municipality was established, we understood that few people knew about us. That was why we came up with the idea of creating something to assist us in being recognizable among other municipalities in the oblast and country. We wanted to be known and recognized».

Tags:

komunikatsii

Область:

Чернігівська область

Громади:

Тупичівська територіальна громада

Source:

Read more:

08 April 2025

«Усе змінила одна дитина». Як Ворохта й Верховина налагодили співпрацю навколо ІРЦ

«Усе змінила одна дитина». Як Ворохта й...

Авторка: Марія Булейко (Марковська) Ворохтянська територіальна громада, що на Івано-Франківщині, утворилася у...

07 April 2025

«Усі діти – наші». Як і навіщо дві громади на Одещині співпрацюють навколо ІРЦ

«Усі діти – наші». Як і навіщо дві громади на...

Авторка: Марія Булейко (Марковська) У 2019 році ІРЦ Кодимської міської ради Подільського району Одеської області...

21 March 2025

Як працює Центр життєстійкості у Валківській громаді

Як працює Центр життєстійкості у Валківській...

Рік тому у Валківській громаді запрацював перший в Харківській області центр життєстійкості, створений Харківською...

13 March 2025

Інтеграція податкових послуг у ЦНАП: досвід Мереф’янської громади

Інтеграція податкових послуг у ЦНАП: досвід...

Мереф’янська громада стала однією з перших в Україні, де у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) запровадили...