Реформа децентралізації має чимало складових, зокрема і передача на місця повноважень щодо надання адміністративних послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, речових прав на нерухоме майно. Відповідний Закон України № 835-VІІІ, що це передбачає, уже затвердив Глава держави.
Тож, аби обговорити особливості реалізації цього етапу реформи, сьогодні в облдержадміністрації було проведено нараду за участю представників Головного територіального управління юстиції області, голів райдержадміністрацій, представників міськвиконкомів та відповідних структурних підрозділів ОДА.
До засідання долучився перший заступник голови облдержадміністрації Леонід Сахневич.
Як розповів представник Головного управління юстиції в області, децентралізація зазначених повноважень дозволить не лише пришвидшити роботу, а й дасть змогу людям обирати якіснішого виконавця послуги.
Адже наразі необхідну реєстрацію здійснюють лише територіальні управління юстиції, а за нововведенням це зможуть робити три суб’єкти — державний реєстратор, нотаріус та акредитовані суб’єкти.
Державний реєстратор працюватиме у штаті РДА або міськвиконкомів, чи у Центрі надання адміністаривних послуг (ЦНАПі).
Share the news:
13 November 2024
27 листопада - десятий діалог «Децентралізація...
27 листопада о 13:00 у пресцентрі Українського кризового медіа-центру відбудеться десятий із серії публічних діалогів...
13 November 2024
Аналіз проекту Державного бюджету на 2025 рік, підготовленого до другого читання
Аналіз проекту Державного бюджету на 2025 рік,...
9 листопада Кабінет Міністрів України подав до Верховної Ради України проект Закону про Державний бюджет України на...
13 November 2024
В Україні затверджено Державний стандарт нової...
Соціальна послуга передбачає два етапи, реалізація заходів програми соціального відновлення (перший етап) та...
13 November 2024
Структура ОМС: порядок внесення змін (відеоурок)
Структура ОМС: порядок внесення змін...
Відеоурок від Програми USAID DOBRE роз’яснює алгоритм дій ОМС за необхідності внесення змін до їх структури та штатів...