Переглядів: 1224
Доброго дня. В нас склалась дуже незрозуміла ситуація. Районна рада реорганізована шляхом приєднання до районної ради в новому адміністративному центрі . Працівники були повідомлені про скорочення 08.02.2021 р. Частина працівників ,що звільнилися до 01.01.2021 р. отримала компенсаційні виплати за невикористану відпустку ще районною радою, що реорганізовується. Працівники,що звільнені після 01.01.2021р. не можуть отримати компенсаційні виплати та вихідну допомогу,так,як казначейство районної ради в новому адмінцентрі не проводить ці виплати через відсутність підстав. Що робити в даній ситуації? В казначейство районна рада, що реорганізовується подала вже ліквідаційний баланс та знята з реєстру неприбуткових організацій в податковій. Бухгалтер районної ради теж вже звільнений .
Компенсаційні виплати при звільненні повинні бути вилачені працівникам у день їхнього звільнення. Підставами для проведення розрахунків з працівниками є наявність відповідних бюджетних призначень, які затверджуються рішенням новообраної районної ради.
Поділитися: