18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1312

Доброго дня. В нас склалась дуже незрозуміла ситуація. Районна рада реорганізована шляхом приєднання до районної ради в новому адміністративному центрі . Працівники були повідомлені про скорочення 08.02.2021 р. Частина працівників ,що звільнилися до 01.01.2021 р. отримала компенсаційні виплати за невикористану відпустку ще районною радою, що реорганізовується. Працівники,що звільнені після 01.01.2021р. не можуть отримати компенсаційні виплати та вихідну допомогу,так,як казначейство районної ради в новому адмінцентрі не проводить ці виплати через відсутність підстав. Що робити в даній ситуації? В казначейство районна рада, що реорганізовується подала вже ліквідаційний баланс та знята з реєстру неприбуткових організацій в податковій. Бухгалтер районної ради теж вже звільнений .

Компенсаційні виплати при звільненні повинні бути вилачені працівникам у день їхнього звільнення. Підставами для проведення розрахунків з працівниками є наявність відповідних бюджетних призначень, які затверджуються рішенням новообраної районної ради.

Share: