11 січня 2025
Децентралізація
Переглядів: 565

Уже вкотре пишу питання,а відповіді не отримала. Хто в ОТГ проводить інвентаризацію майна. Бухгалтерія чи комунальний відділ. Дякую за відповідь.

Питання сформульовано не коректно. По кожній юридичній особі питання організації інвентаризації визначаються її керівником з урахуванням приписів Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1365-14#Text. Ознайомтеся, будь ласка, із цим документом, він містить відповіді на усі питання щодо інвентаризації. Якщо мова йде про орган місцевого самоврядування, на балансі якого є певне майно та зобов'язання, і у цьому органі існує кілька структурних підрозділів, то відповідні питання мають бути визначені радою при затверджені положень про аппарат ради, або виконавчим органом, у складі якого сформовані відповідні підрозділи.

Поділитися: