25 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 659

Уже вкотре пишу питання,а відповіді не отримала. Хто в ОТГ проводить інвентаризацію майна. Бухгалтерія чи комунальний відділ. Дякую за відповідь.

Питання сформульовано не коректно. По кожній юридичній особі питання організації інвентаризації визначаються її керівником з урахуванням приписів Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1365-14#Text. Ознайомтеся, будь ласка, із цим документом, він містить відповіді на усі питання щодо інвентаризації. Якщо мова йде про орган місцевого самоврядування, на балансі якого є певне майно та зобов'язання, і у цьому органі існує кілька структурних підрозділів, то відповідні питання мають бути визначені радою при затверджені положень про аппарат ради, або виконавчим органом, у складі якого сформовані відповідні підрозділи.

Share: