11 січня 2025
Децентралізація
Переглядів: 857

По закінченню повноважень сільських, селищних голів, секретарів рад , вони відповідно до законодавства мають гарантії на виплату щомісячної компенсації на період трудовлаштування ( але не більше шести місяців). Чи правомірні дії працівників ради ( бухгалтерія, кадровики) щомісячно вимагати від звільнених працівників надавати повний пакет документів на виплату компенсації ( заяву, копію паспорта, трудової книжки, Ідентифікаційного коду, довідку з центру зайнятості, пенсійного фонду і т.д.), чи досить подати одноразово?

Такі питання виникають через те, що в ст. 33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» процедура виплати детально не визначена.

Заява та документи, що підтверджують неможливість працевлаштування на попередньому місці роботи подається один раз – для розгляду питання виплати\невиплати.

Особа, яка отримує таку виплату, має повідомити про факт свого працевлаштування або набуття права на пенсію (якщо це відбувається у межах 6-ти місячного строку виплати). Підтвердити відсутність факту працевлаштування можливо, надавши для перевірки трудову книжку. 

У будь-якому випадку, особа, яка отримує виплату, відповідає за надання неправдивої інформації особисто.

Поділитися: