02 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 941

По закінченню повноважень сільських, селищних голів, секретарів рад , вони відповідно до законодавства мають гарантії на виплату щомісячної компенсації на період трудовлаштування ( але не більше шести місяців). Чи правомірні дії працівників ради ( бухгалтерія, кадровики) щомісячно вимагати від звільнених працівників надавати повний пакет документів на виплату компенсації ( заяву, копію паспорта, трудової книжки, Ідентифікаційного коду, довідку з центру зайнятості, пенсійного фонду і т.д.), чи досить подати одноразово?

Такі питання виникають через те, що в ст. 33 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» процедура виплати детально не визначена.

Заява та документи, що підтверджують неможливість працевлаштування на попередньому місці роботи подається один раз – для розгляду питання виплати\невиплати.

Особа, яка отримує таку виплату, має повідомити про факт свого працевлаштування або набуття права на пенсію (якщо це відбувається у межах 6-ти місячного строку виплати). Підтвердити відсутність факту працевлаштування можливо, надавши для перевірки трудову книжку. 

У будь-якому випадку, особа, яка отримує виплату, відповідає за надання неправдивої інформації особисто.

Share: