18 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 747

Доброго дня, чи правильно ми розуміємо абз. 2 п. 15 постанови 1321 від 16.12.2020 щодо використання бланків та печатки правонаступника адміністрацією що приєднується. Це стосується лише розпоряджень голови комісії чи листів та бухгалтерських документів також. Якщо так то виходить що райдержадміністрації яка реорганізується шляхом приєднання для підписання фінансових документів потрібно їхати 30-50 км за печаткою. Наперед дякую за відповідь.

Постанова № 1321 дає вказівки щодо використання бланків та печатки комісіми з реорганізації РДА. Усі інші питання мають бути впорядковані розпорядчим актом органу, що забезпечує реорганізацію.

Поділитися: