05 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 755

Доброго дня, чи правильно ми розуміємо абз. 2 п. 15 постанови 1321 від 16.12.2020 щодо використання бланків та печатки правонаступника адміністрацією що приєднується. Це стосується лише розпоряджень голови комісії чи листів та бухгалтерських документів також. Якщо так то виходить що райдержадміністрації яка реорганізується шляхом приєднання для підписання фінансових документів потрібно їхати 30-50 км за печаткою. Наперед дякую за відповідь.

Постанова № 1321 дає вказівки щодо використання бланків та печатки комісіми з реорганізації РДА. Усі інші питання мають бути впорядковані розпорядчим актом органу, що забезпечує реорганізацію.

Share: