16 січня 2025
Децентралізація
Переглядів: 1254

Чи має право використовувати для завіряння розпорядчих документів, для фінансово-господарських документів свою печатку РДА, яка перебуває у процесі ліквідації шляхом приєднання до іншої РДА?

Згідно з п. 13 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації
районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою КМУ № 1321 від 16.12.2020 р., під час виконання своїх повноважень комісія з реорганізації користується печаткою, бланками райдержадміністрації, до якої здійснюється приєднання райдержадміністрацій, що припиняються.

Порядок використання печатки РДА має бути визначено внутрішнім документом такої установи згідно з приписами підрозділу «Відбиток печатки» розділу ІІ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 р. № 55. При цьому слід звернути увагу на п. 7 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою КМУ № 1321 від 16.12.2020 р., який визначає момент переходу до правонаступника РДА, що припиняється, публічно-владних функцій (публічно-владного правонаступництва). Доцільно аби питання про використання до моменту їх знищення печаток та штампів РДА, що припиняється, було врегульовано внутрішнім актом РДА-правонаступника.

Для зовнішніх, зокрема фінансово-господарських документів РДА, що припиняється, після утворення комісії з реорганізації з урахуванням приписів п. 7 згаданого Порядку все ж доцільно використовувати вже бланки та печатки РДА-правонаступника.

Поділитися: