18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1342

Чи має право використовувати для завіряння розпорядчих документів, для фінансово-господарських документів свою печатку РДА, яка перебуває у процесі ліквідації шляхом приєднання до іншої РДА?

Згідно з п. 13 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації
районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою КМУ № 1321 від 16.12.2020 р., під час виконання своїх повноважень комісія з реорганізації користується печаткою, бланками райдержадміністрації, до якої здійснюється приєднання райдержадміністрацій, що припиняються.

Порядок використання печатки РДА має бути визначено внутрішнім документом такої установи згідно з приписами підрозділу «Відбиток печатки» розділу ІІ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 р. № 55. При цьому слід звернути увагу на п. 7 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою КМУ № 1321 від 16.12.2020 р., який визначає момент переходу до правонаступника РДА, що припиняється, публічно-владних функцій (публічно-владного правонаступництва). Доцільно аби питання про використання до моменту їх знищення печаток та штампів РДА, що припиняється, було врегульовано внутрішнім актом РДА-правонаступника.

Для зовнішніх, зокрема фінансово-господарських документів РДА, що припиняється, після утворення комісії з реорганізації з урахуванням приписів п. 7 згаданого Порядку все ж доцільно використовувати вже бланки та печатки РДА-правонаступника.

Share: