Переглядів: 931
Доброго дня! Дуже велике прохання пояснити алгоритм виплати заробітної плати працівникам, які ще продовжують працювати в сільських радах( що реорганізовуються) по 08 лютого 2021р. (розпорядження про вивільнення у зв"язку з реорганізацією сільських рад було підписане працівниками 08 грудня 2020 року). На сьогоднішній день виникла проблема у нарахуванні та виплаті заробітної плати цим працівникам за період роботи 01 січня 2021р. по 08 лютого 2021р., адже вони працюють у сільських радах і звітуватись та сплачувати податки та відрахування із заробітної плати повинні, на нашу думку, тільки сільські ради ,відповідно за своїм ЄДРПОУ. Якщо на вашу думку заробітна плата повинна виплачуватись( в нашому випадку з виконавчого комітету) вже з ОТГ просимо пояснити методику її виплати, а саме : 1.Який має бути здійснений запис в розпорядчому документі по нарахуванню заробітної плати працівникам сільських рад, що реорганізовуються , ажде на даний час вони є працівниками іншої бюджетної установи і не прийняті на роботу до виконкому? 2.З якого КПКВ здійснювати виплати?3.Чи буде цільове використання коштів, якщо виконавчий комітет виплатить заробітну плату з КПКВ 0210160 в нашому випадку 5 головним бухгалтерам сільських рад що приєднались , які не прийняті на роботу до виконкому.Заздалегідь дякуємо !!!
Нарахування та виплата заробітної плати має здійснюватися ОМС-правонаступником відповідних юридичних осіб, у яких працюють ці працівники.
Поділитися: