18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1029

Доброго дня! Дуже велике прохання пояснити алгоритм виплати заробітної плати працівникам, які ще продовжують працювати в сільських радах( що реорганізовуються) по 08 лютого 2021р. (розпорядження про вивільнення у зв"язку з реорганізацією сільських рад було підписане працівниками 08 грудня 2020 року). На сьогоднішній день виникла проблема у нарахуванні та виплаті заробітної плати цим працівникам за період роботи 01 січня 2021р. по 08 лютого 2021р., адже вони працюють у сільських радах і звітуватись та сплачувати податки та відрахування із заробітної плати повинні, на нашу думку, тільки сільські ради ,відповідно за своїм ЄДРПОУ. Якщо на вашу думку заробітна плата повинна виплачуватись( в нашому випадку з виконавчого комітету) вже з ОТГ просимо пояснити методику її виплати, а саме : 1.Який має бути здійснений запис в розпорядчому документі по нарахуванню заробітної плати працівникам сільських рад, що реорганізовуються , ажде на даний час вони є працівниками іншої бюджетної установи і не прийняті на роботу до виконкому? 2.З якого КПКВ здійснювати виплати?3.Чи буде цільове використання коштів, якщо виконавчий комітет виплатить заробітну плату з КПКВ 0210160 в нашому випадку 5 головним бухгалтерам сільських рад що приєднались , які не прийняті на роботу до виконкому.Заздалегідь дякуємо !!!

Нарахування та виплата заробітної плати має здійснюватися ОМС-правонаступником відповідних юридичних осіб, у яких працюють ці працівники.

Share: