02 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 631

Новий мер наприклад, вирішив ліквідувати відділ. Спочатку планував його приєднати до іншого. Потім реорганізувати і назвати по іншому. Потім взагалі ліквідувати. Який з цих методів законний і чи має свої дії узгоджувати з депутатами чи громадськістю? І що наприклад робити, коли більшість людей проти ліквідації чи реорганізації, але мер не чує і не хоче слухати? Які права у керівника такого відділу? От до прикладу, мер просто хоче звільнити старого керівника, який пройшов конкурс та екзамен на посаду. Тепер приєднались до ОТГ нові села, і мер просто хоче щоб посаду отримав керівник який прийде з сектору ліквідованої РДА.

Організаційну структуру своїх виконавчих органів затверджує рада за поданням відповідного голови. Це виключна компетенція ради, її нікому передавати не можна. Зазвичай щодо таких питань не проводиться консультацій з громадськістю.

Поділитися: