18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 644

Новий мер наприклад, вирішив ліквідувати відділ. Спочатку планував його приєднати до іншого. Потім реорганізувати і назвати по іншому. Потім взагалі ліквідувати. Який з цих методів законний і чи має свої дії узгоджувати з депутатами чи громадськістю? І що наприклад робити, коли більшість людей проти ліквідації чи реорганізації, але мер не чує і не хоче слухати? Які права у керівника такого відділу? От до прикладу, мер просто хоче звільнити старого керівника, який пройшов конкурс та екзамен на посаду. Тепер приєднались до ОТГ нові села, і мер просто хоче щоб посаду отримав керівник який прийде з сектору ліквідованої РДА.

Організаційну структуру своїх виконавчих органів затверджує рада за поданням відповідного голови. Це виключна компетенція ради, її нікому передавати не можна. Зазвичай щодо таких питань не проводиться консультацій з громадськістю.

Share: