02 червня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 810

Доброго вечора, який порядок подачі звітів в казначейство, податкову після завершення реорганізації сільських рад. за чиїм підписом вони подаються, і як сплатити екологічний податок, якщо з 2021 року бюджету сільської ради не буде ?

Щодо першої частини запитань – відповіді дивіться у наших методичних рекомендаціях тут: https://decentralization.gov.ua/news/12985 (Методичні рекомендації щодо організації перших етапів діяльності сільських, селищних та міських рад, обраних на перших виборах 25 жовтня 2020 р., та їхніх виконавчих органів.

Щодо сплати екологічного податку – порядок визначається Податковим кодексом України і зміна у адміністративно-територіальному устрої України на це не впливає. Можливо, Вам доцільно уточнити своє запитання у цій частині, деталізувавши, що саме вас турбує (адміністрування, отримання реквізитів для сплати податку тощо).

Поділитися: