18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 822

Доброго вечора, який порядок подачі звітів в казначейство, податкову після завершення реорганізації сільських рад. за чиїм підписом вони подаються, і як сплатити екологічний податок, якщо з 2021 року бюджету сільської ради не буде ?

Щодо першої частини запитань – відповіді дивіться у наших методичних рекомендаціях тут: https://decentralization.gov.ua/news/12985 (Методичні рекомендації щодо організації перших етапів діяльності сільських, селищних та міських рад, обраних на перших виборах 25 жовтня 2020 р., та їхніх виконавчих органів.

Щодо сплати екологічного податку – порядок визначається Податковим кодексом України і зміна у адміністративно-територіальному устрої України на це не впливає. Можливо, Вам доцільно уточнити своє запитання у цій частині, деталізувавши, що саме вас турбує (адміністрування, отримання реквізитів для сплати податку тощо).

Share: