Об’єднанні громади Житомирщини розпочинають процес формування туристичних маршрутів на своїй території та проводитимуть їх маркування, задля збільшення потоку туристів.
До такого рішення прийшли управлінці громад, які працюють у напрямку розвитку туризму, на сьогоднішньому семінарі «Інвентаризація, визначення потреби у сучасній туристичній інфраструктури, а також шляхи їх формування. Ознакування та маркування туристичних маршрутів в ОТГ», організований Житомирським Центром розвитку місцевого самоврядування та партнерами Житомирською ОДА та Житомирським обласним туристичним інформаційним центром.
«Ресурси громади ми звикли бачити лише у вигляді корисних копалин, підприємств, землі, адже їх простіше використовувати, а от туристичні ресурси – набагато складніше освоїти та запустити їх в роботу. Перший крок – це інвентаризація цих ресурсів та їх формування у маршрути, потім потрібно їх ознакувати, а далі потрібно ці ресурси рекламувати», - розповів Сергій Підмогильний, голова Асоціації активного та екологічного туризму України.
На семінарі фахівці ОТГ опрацьовували карти ресурсів громад, алгоритми маркування маршрутів, ефективність монетизації ресурсів та презентували вже наявні туристичні маршрути. На сьогодні завдяки підтримці Житомирського Центру туристичний актив області вже напрацював 4 нових туристичні маршрути. Зокрема «Мілітарна Житомирщина», «Підготовка до місії «Марс 2020», «Романтичний Житомир», «Великі мрійники Житомира».
«Наша громада має значний потенціал для зеленого туризму. Сьогодні ми прийшли до того, що цей ресурс має приносити гроші у громаду, адже для утримання соціальної інфраструктури ми витрачаємо свої власні доходи. Крім того це сприятиме розвитку місцевої економіки», - переконана Тома Ленч, фахівець Білокоровицької ОТГ.
Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, задля розвитку туристичного потенціалу громад проводить цикл навчань для фахівців ОТГ. У квітні планується проведення п’яти тренінгів з розвитку сільського туризму для окремих ОТГ регіону, з метою напрацювання плану розвитку туризму та врахування цих ідей під час розробки стратегії розвитку громад.
«Чи приносять кошти в громади маєток Терещенків у Червоному, будинок на озері у Солотвині, Кам’яне село у Олевській ОТГ? Питання риторичне, сьогодні ми визначили алгоритм кроків для монетизації туризму, та залучення місцевих підприємців для розвитку інфраструктури. Тоді ці об’єкти, стануть магнітом для туристів та коштів», - переконував Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування.
Теги:
Область:
Житомирська областьДжерело:
Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування
22 січня 2025
До проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» долучаться ще 150 громад, – Олексій Кулеба
До проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»...
Понад 100 голів громад, представників обласних військових адміністрацій, волонтерських рухів та міжнародних...
22 січня 2025
Відбулося перше засідання Координаційного...
У рамках центру також створено три основні робочі групи. Протягом засідання Віце-прем’єр-міністр з відновлення...
22 січня 2025
5 днів до завершення прийому заявок на партнерство по напряму «Відновлення на місцевому рівні»
5 днів до завершення прийому заявок на...
До 27 січня (включно) триває прийом заявок на партнерство зі шведсько-українською Програмою Polaris за напрямком...
22 січня 2025
Миттєвого переформатування громад не буде. Народний депутат закликав не сіяти паніку
Миттєвого переформатування громад не буде....
Народний депутат, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України...