В Улянівці працює робоча група: процес об`єднання триває

30 травня керівник Офісу реформ у Миколаївській області В.А. Бойко на запрошення Криничанського і Улянівського сільських голів зустрівся з робочою групою, яка створена в процесі об`єднання улянівської і криничанської громад. Предметом обговорення були питання щодо роз’яснення подальших дій на шляху до об`єднання.

Ситуація доволі непроста. Вже не один раз за участі влади і Офісу реформ  збиралася громада, депутатський корпус, лідери села. Річ у тому, що серед людей немає одностайності у визначенні адміністративного центру майбутньої ОТГ. Нагадаємо, згідно з Перспективним планом формування територій громад Миколаївської області передбачається об`єднання  населених пунктів трьох сільських рад – Степівської, Криничанської, Улянівської   у складі Степівської об’єднаної територіальної громади з адміністративним центром у с. Степове.

Всі три громади підтримують такий пазл, однак яблуком розбрату став майбутній адміністративний центр: Степове чи Улянівка? Обидва населені пункти досить самодостатні, мають низку спільних переваг, і водночас, кожен свої індивідуальні плюси. Улянівка – на території якої знаходиться Широкий Лан, географічно  знаходиться у центрі ОТГ, за рахунок полігону "Широкий лан" там є чимале ПДФО, що забезпечує  наявність реального економічного стриження і передумови розвитку. Село має зручне сполучення із Миколаєвом. І, тим не менше, комісія облдержадміністрації, яка торік працювала над Перспективним планом врахувала не тільки це, коли зробила висновок, - а перш за все не наявний економічний ресурс, а переважно наявну соціальну й економічну інфраструктуру. Отож, вирішила, що для блага майбутньої ОТГ усе ж доцільніше обрати адміністративний центр Степове – як найбільш сприйнятливий варіант. І справа зовсім не в амбіціях чи любові до малої батьківщини. Майбутнє територіальне об`єднання – це нова модель життя громади: велика відповідальність, виклик старим соціально-економічним відносинам. Це, даруйте, як держава у державі, де ідеально повинен функціонувати весь механізм суспільного співжиття. Тобто, потрібно забезпечити достойні умови для роботи правоохоронних та фіскальних органів, юстиції,  освіти, охорони здоров`я, культури, соціального захисту тощо.

Робочу групу цікавили підстави для отримання повноважень міста обласного значення в тому випадку, якщо люди підтримають свій варіант об`єднання – наразі у складі лише двох сільських рад – Криничанської та Улянівської з тим, щоб адміністративним центром стала Улянівка. Присутні ставили до керівника Офісу реформ-експерта з правових питань Валентина Бойко численні запитання стосовно отримання державної субвенції, формування бюджету, стосунків з сусідньою Степівською громадою. Також під час зустрічі порушувались питання щодо повноважень виконавчих органів поєднаної територіальної громади, люди цікавились структурою виконавчих органів ОТГ  задля виконання повноважень, делегованих державою.

Робоча група повідомила, що залишає за собою час для прийняття рішення. Свою остаточну думку вона збирається повідомити на широкий загал під час підсумкової зустрічі з громадою.

 

Область:

Миколаївська область

Джерело:

Офіс реформ

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

20 вересня 2024

20 вересня 2024

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю. Інтерв’ю Юрія Фомічева

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю....

Славутицький міський голова Юрій Фомічев про те, як за рахунок міжнародної співпраці подвоїти місцевий бюджет і...

19 вересня 2024

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...

19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...

19 вересня 2024

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...