12 квітня 2016 року у Верховній Раді зареєстровано проект Закону України №4386. «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування плати за надання адміністративних послуг до бюджетів об’єднаних територіальних громад».
Відсутність чіткого визначення напрямів зарахування платежів за певні адміністративні послуги, що надаються виконавчими органами рад об’єднаних територіальних громад, стала причиною виникнення ситуацій, коли Казначейство України не перераховувало вказані надходження до бюджетів об’єднаних громад.
Це, на думку фахівців Асоціації міст України, паралізує роботу об’єднаних територіальних громад, унеможливлює отримання адміністративних послуг населенням, призводить до невиправданих втрат бюджетів громад, дискредитує реформу, не дає змоги завершити процес формування ефективного місцевого самоврядування та територіальної організації влади.
Отже метою законопроекту №4386 є відновлення надання адміністративних послуг населенню на території об’єднаних громад, зарахування до бюджетів об’єднаних громад надходжень плати за надання адміністративних послуг та забезпечення наповнення дохідної частини бюджетів об’єднаних громад.
Поділитися новиною:
06 липня 2024
Міжнародні партнери допомогли відновити головний корпус Одеської академії неперервної освіти
Міжнародні партнери допомогли відновити...
Завдяки зусиллям Швейцарсько-українського проєкту DECIDE та підтримці Посольства Швейцарії в Україні вдалося...
05 липня 2024
Громади зможуть рахувати кількість відходів від руйнувань за уніфікованим методом
Громади зможуть рахувати кількість відходів від...
Експерти громадської організації ReThink, що є членом коаліції Ukraine Support Team, розробили Методичні рекомендації...
05 липня 2024
Просто й доступно: 20 громад-учасниць проєкту...
Громади-учасниці проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я», що реалізується Громадським Партнерством «За прозорі...
05 липня 2024
Впровадження модернізованої версії АІКОМ....
Що потрібно для впровадження модернізованої версії Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту...