Ефективні комунікації для громад: практичні поради з тренінгу

Як комунікувати, щоб ваша громада досягала цілей? Чому важливо наповнювати сайт? Як потрапити до цільової авдиторії через соцмережі? Як фотографувати на телефон? Чому важливо вміти виступати публічно?


На фото – учасники тренінгів, які команда Українського кризового медіа-центру провела для П’ядицької та Нижньовербізької громад Івано-Франківської області. А нижче – практичні поради, які можуть бути корисними і вам.

  • Якщо ваша громада ставить собі ціль - впливати на регіональну та державну політики в потрібному для ТГ напрямку, формувати позитивний імідж громади для життя, стимулювати податкові надходження, підтримувати місцевий бізнес, залучати інвестиції в громаду, залучати міжмуніципальних та міжнародних партнерів до спільних проєктів. Тоді вам важливо зосередитися не лише на своїх соціальних мережах, а й ґрунтовно налагоджувати співпрацю із медіа. Спершу проаналізуйте як ви представлені в локальних медіа – тобто на рівні громади та району, обов'язково дослідіть чи пишуть/транслюють вас у регіональних ЗМІ. Постійна присутність громади в регіональних медіа допоможе вашому активному бажанню потрапити в медіа національного рівня.

 

 

  • Сайт громади – основний офіційний канал комунікації. Пишіть на сайті про те, що буде цікавим, актуальним та корисним для людей, показуйте свої пріоритети громади. І пам'ятайте, що ваші сайти моніторять журналісти, які шукають інформаційні приводи від першоджерел.

 

 

  • У соціальних мережах люди майже не ходять на сторінку громади, щоб прочитати всі новини дня, які ви старанно писали. Люди бачать ваші дописи разом із іншими у своїй стрічці. Тож намагайтесь швидко привернути увагу цільової авдиторії допису. А тексти мають бути не лише про те, що ви виконали роботу. І перш за все про те, що це означає для людей і що зміниться у їхньому житті від, наприклад, прийнятого на сесії рішення.

 

 

  • Коли ми фотографуємо на роботі, то не вибираємо час і місце. Працюємо в тих умовах, які є.  Порада – фотографувати зараз, а обробляти й перебирати потім. Краще видаляти зайве, ніж пропустити хороший кадр тут і зараз. Ваш телефон має різні можливості для обробки фото: повернути, обрізати, змінити кольори чи яскравість, додати текст та інші.

 

 

  • Готуючи аргументи для свого публічного виступу, врахуйте, що вони повинні бути переконливими саме для того складу авдиторії, перед якою ви виступатимете. Говоріть так, щоби ваш виступ запам’ятали й передавали іншим. Переконайтеся, що вас почули, а не лише послухали.

 

07.03.2024 - 14:55 | Переглядів: 1330
Ефективні комунікації для громад: практичні поради з тренінгу

Приєднані зображення:

Теги:

комунікації DOBRE комунікації

Джерело:

Читайте також:

20 грудня 2024

Вакансія: Полісі Координатор/-ка (англ.)

Вакансія: Полісі Координатор/-ка (англ.)

  Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...

20 грудня 2024

Ветеранська політика в громадах: як це працює та які можливості може використати місцева влада

Ветеранська політика в громадах: як це працює...

Після демобілізації, поранення, повернення додому, ветеранів та ветеранок зустрічають громади. За те, щоби військові...

20 грудня 2024

Набув чинності закон, який дозволяє комунальним підприємствам використовувати гуманітарну допомогу

Набув чинності закон, який дозволяє комунальним...

18 грудня 2024 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до статті 15 Закону України «Про гуманітарну...

20 грудня 2024

Як зміна механізму зарахування ПДФО вплине на бюджети територіальних громад - дослідження

Як зміна механізму зарахування ПДФО вплине на...

Дві третини доходів від ПДФО надходять до бюджетів тих громад, де люди працюють, а не живуть. Якщо змінити цю систему...