Цікаво дізнатися, що таке інформаційна кампанія? Для чого вона потрібна? Про що має бути інформування, і як воно має вплинути на аудиторію?
Зберігайте собі нову порцію порад Програми USAID DOBRE.
Інформаційна кампанія – це комплексна, одночасна та системна подача серії ключових повідомлень визначеній цільовій аудиторії через обрані канали комунікації в певний проміжок часу.
Тому рекомендуємо вам:
Такими порадами поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак (Olga Chumak) із учасниками тренінгу «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян».
Навчання для місцевих організацій громадянського суспільства з Чернігівської, Харківської та Кіровоградської областей провів Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
22 січня 2025
Відбулося перше засідання Координаційного...
У рамках центру також створено три основні робочі групи. Протягом засідання Віце-прем’єр-міністр з відновлення...
22 січня 2025
5 днів до завершення прийому заявок на партнерство по напряму «Відновлення на місцевому рівні»
5 днів до завершення прийому заявок на...
До 27 січня (включно) триває прийом заявок на партнерство зі шведсько-українською Програмою Polaris за напрямком...
22 січня 2025
Миттєвого переформатування громад не буде. Народний депутат закликав не сіяти паніку
Миттєвого переформатування громад не буде....
Народний депутат, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України...
22 січня 2025
Субвенція для професійного розвитку вчителів НУШ: ключові деталі
Субвенція для професійного розвитку вчителів...
У 2025 році на підвищення кваліфікації вчителів «Нової української школи» виділили 150 млн грн....