Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.
Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.
Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.
З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.
Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.
Теги:
адміністративні послуги опитування
Джерело:
Проект PROSTO
23 грудня 2024
Завершення закупівельного 2024 року з...
Експерти Програми USAID DOBRE підготували розʼяснення на тему «Завершення закупівельного 2024 року з урахуванням...
23 грудня 2024
Децентралізація 2024: підсумки року
Децентралізація 2024: підсумки року
Чим запам’ятається 2024 рік учасникам процесу реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади?...
23 грудня 2024
«Агенції регіонального розвитку мають проявити...
Плани та пріоритети Міністерства розвитку громад та територій щодо діяльності агенцій регіонального розвитку (АРР),...
20 грудня 2024
Вакансія: Полісі Координатор/-ка (англ.)
Вакансія: Полісі Координатор/-ка (англ.)
Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...