Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.
Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.
Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.
З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.
Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.
Теги:
адміністративні послуги опитування
Джерело:
Проект PROSTO
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...