Сучасна громада повинна мати свій бренд: для кращого позиціонування, пошуку інвесторів та партнерів. Айдентика - ідея, зображення, кольори, символи - мають об'єднати всю громаду, знайти відгук у серці жителів.
Важливою складовою створення бренду громади є залучення її мешканців до такого процесу. Так зробили у Тупичівській громаді, що на Чернігівщині.
Населення Тупичівської сільської територіальної громади складає близько 2,5 тис. жителів. Громада утворена 7 серпня 2017 року шляхом об'єднання Бурівської, Великолиственської та Тупичівської сільських рад Городнянського району, а в 2020 року до складу увійшли ще три: Вихвостівська, Івашківська та Куликівська сільські ради.
Лариса Шовкова, голова громади, зазначила: «Коли утворилась наша невелика громада, ми розуміли, що про нас мало хто знає. Саме тому з’явилась ідея створити щось таке, щоб допомогло нам бути впізнаваними серед інших громад в області та країні. Ми хотіли, щоб про нас знали і впізнавали».
Створення логотипу проходило у декілька етапів:
Учасниці та учасники творчої майстерні
У ході святкування Дня громади, на майстерні творчості “Створи логотип своєї громади” жителі з ентузіазмом долучилися до пошуку власних асоціацій, яким повинен бути логотип та його окремі елементи. Проводили дискусії про кольори логотипу та що на ньому повинно бути зображено. Люди подавали свої ідеї і загальні концепції.
Представники місцевого самоврядування оголосили конкурс «Розробка концептуальної ідеї бренду Тупичівської сільської територіальної громади – логотипу», який тривав з 16 серпня до 5 вересня 2021 року.
На засіданні оргкомітету від після обговорень пропозицій та доопрацювання було вирішено винести обраний логотип на загальне обговорення мешканців Тупичівської громади. Громадське обговорення тривало до 05 вересня 2021 року.
Логотип Тупичівської сільської територіальної громади |
Мило-сувенір із нанесеним логотипом громади |
На розгляд комісії надійшли пропозиції з вдосконалення запропонованої концепції логотипу; їх врахували в остаточному варіанті. 15 вересня комісія затвердила логотип Тупичівської громади, який композиційно складається з кола, що символізує гармонію, дружність та довершеність. Фігурки людей, які обіймаються, уособлюють шість сільських рад, що об'єдналися: Бурівська, Великолиственська, Вихвостівська, Івашківська, Куликівська, Тупичівська. Лебідь в центрі - це історичний герб адміністративного центру громади - села Тупичів.
“Рішення про потребу створення логотипу було прийнято на черговому обговоренні стратегії розвитку Тупичівської громади, в якому я брала участь. Було вирішено, що вигляд логотипу люди оберуть самі під час святкування дня громади. Сподобалося, що це було відкрито та кожен міг подати свій варіант логотипу, - поділилася враженнями Марина Ізотова, голова Тупичівської ГО "Джерело громадських ініціатив".
До обговорення та прийняття рішень щодо майбутнього логотипу громади долучились і представники малого бізнесу. Анастасія Кордик, місцева підприємиця, займається миловарінням:
«До мене звернулися представники ОМС з пропозицією створити сувенірну продукцію з логотипом громади. Я надихнулася цією ідеєю та вирішила, що виготовлю мило. Здається, що це занадто просто. Але ним всі користуються, воно є в кожному домі, воно гарне, зручне та практичне у використанні»
Надалі у громаді планують виготовити декілька варіантів брендованих календарів із новим логотипом. Також його нанесуть на форму для місцевої спортивної команди, яка виступає в Україні та за її межами.
«До процесу створення логотипу у Тупичівські громаді були залучені представники ОМС, депутати, історики, дизайнери, художники та мешканці громади. Це історія про об'єднання зусиль заради спільної мети», - зазначила Тетяна Романова, координаторка механізмів участі та залучення громадян у рамках проєкту “Голос громади в місцевому самоврядуванні” Програми USAID DOBRE у Чернігівській області.
Ця стаття стала можливою завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Зміст є відповідальністю Глобал Ком'юнітіз (Global Communities) і не обов'язково відображає точку зору USAID чи Уряду Сполучених Штатів.
Громадська організація «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» в партнерстві з громадським об’єднанням «Спілка ініціатив Чернігівщини» - регіональні партнери Програми USAID DOBRE та виконавці проєкту «Голос громади в місцевому самоврядуванні» у Чернігівській області.
Теги:
Область:
Чернігівська областьГромади:
Тупичівська територіальна громадаДжерело:
Програма DOBRE
Поділитися новиною:
19 листопада 2024
Магніт для інвестицій: як Жовківська громада створює привабливі умови для бізнесу
Магніт для інвестицій: як Жовківська громада...
Підприємництво та інвестиції є пріоритетним напрямком у стратегії розвитку Жовківської громади, яка розташована на...
25 жовтня 2024
«Стосунки між громадами треба було узаконити». Як Богородчанська громада співпрацює з сусідами
«Стосунки між громадами треба було узаконити»....
Марія Булейко (Марковська) Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Богородчанської селищної ради, що на...
18 жовтня 2024
У Лановецькій громаді стартував унікальний проєкт підтримки місцевого бізнесу
У Лановецькій громаді стартував унікальний...
У Ланівцях офіційно стартувала програма фінансової підтримки місцевого бізнесу, розроблена в межах Програми USAID...
14 жовтня 2024
У Терешках обладнали сучасне укриття в школі....
Авторка: Марія Булейко (Марковська) У Терешківській громаді, що на Полтавщині, – три заклади загальної середньої...